حواشی آلومینیوم و پرسپولیس| بازی بی تماشاگر بازهم تماشاگر دارد/ توهین به پیروانی در ورزشگاه!+ عکس

حواشی مهم بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آلومینیوم اراک و پرسپولیس از ساعت 19 جمعه در هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

حواشی مهم این مسابقه را در ادامه این گزارش بخوانید:

*باشگاه پرسپولیس به حضور تماشاگران در استادیوم اراک نوشت: در حالی که اعلام شده بود بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می‌شود و تیم میزبان از حضور هواداران خود محروم است، حدود ۵۰۰ هوادار در ورزشگاه امام خمینی اراک‌‌ حاضر هستند و از تیم میزبان حمایت می‌کنند!"

photo_2022-08-26_19-25-58

* در دقیقه ۸۰ هواداران آلومینیوم شعارهای تندی را علیه افشین پیروانی سر دادند و همین موضوع باعث شد تا سرپرست پرسپولیس به سمت ناظر برود و نسبت به حضور تماشاگران اراکی اعتراض کند. در همین لحظات بود که مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم وارد ماجرا شد و بحث بین طرفین شکل گرفت. دقایقی بعد حنیف عمران‌زاده و محمد نوازی از هواداران اراکی خواستند تا توهین نکنند اما در دقیقه ۸۴ پس از اینکه هواداران به شعار خود ادامه دادند، داور بازی را قطع کرد و این‌بار مهدی رحمتی به سراغ هوادار رفت و گفت: «جان مادرتان شعار ندهید، این‌ها (بازیکنان پرسپولیس) قهر می‎‌کنند!» با این حال در آخرین دقایقی بازی نیز شعار هواداران آلومینیوم ادامه دارد.

*علیرضا بیرانوند در مورد کیفیت نامناسب چمن مقابل دروازه ضلع جنوبی ورزشگاه اظهار داشت: برای من که دروازه‌بان هستم کیفیت زمین این بخش میزان نیست، اما فرقی نمی‌کند چون تیم ما در یک نیمه در این زمینه حضور دارد و در نیمه دیگر تیم حریف. امیدوارم بازی خوبی شود. کیفیت زمین در مجموع خوب است، اما نمی‌دانم این بخش زیر آب مانده یا خیر. یرانوند همچنین در پاسخ به ادعای مدیرعامل باشگاه آلومینیوم مبنی بر اینکه او فیلم این بخش از زمین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فضای مجازی منتشر کرده، توضیح داد: من؟ کسی برای من فیلم نفرستاد. کار خدا بوده است، چرا باید این فیلم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وایرال کنم و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کسی نشان بدهم؟ امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران و مردم لذت ببرند.

دیدگاه تان را بنویسید