حرکت جنجالی مهدی هاشمی‌نسب! + عکس و ویدیو

مهدی هاشمی‌نسب در جریان بازی تیم‌های فولاد و پرسپولیس، دست به یک اقدام حاشیه ساز زد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیدار روز گذشته (جمعه) 29 مرداد 1401 تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ‌ برتر، یکی از کم موقعیت‌ترین بازی‌های لیگ تا پایان این هفته بود و هر چند که از نظر فوتبالی کیفیت بالایی نداشت، در بحث حواشی اما یکی از پرحاشیه‌ترین‌ها به شمار می‌رود.

در این بازی که با حضور 40 هزار نفری هواداران پرسپولیس برگزار شد، یکی از نکات مهم جنجال ایجاد شده میان هواداران سرخ پوشان با بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال در ترکیب فولاد، کادر مربیگری فولاد و جواد نکونانم سرمربی این تیم  بود. اتفاقی که رفته رفته به فحاشی، توهین‌های شدید و دور از اخلاق به خانواده‌های این افراد توسط هواداران تیم پرسپولیس از روی سکوهای استادیوم آزادی ختم شد.

مهدی هاشمی‌نسب

یکی از افرادی که شاید بیشتر از نفراتی چون وریا غفوری (کاپیتان سابق استقلال که در حال حاضر برای فولاد بازی می‌کند) و جواد نکونام مورد فحاشی قرار گرفت، مهدی هاشمی‌نسب پیشکسوت سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال بود. هاشمی‌نسب که هم اکنون خود را یکی از استقلالی‌ترین بازیکنان پرسپولیس در تاریخ می‌داند و با گل معروف خود به پرسپولیس در داربی 46 شناخته می‌شود، بار دیگر دست به اقدامی قابل توجه زد تا نشان دهد که همچنان یک استقلالی دو آتیشه است.

پیش از آغاز این دیدار و هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم برای شروع بازی، مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلالی تیم فولاد توسط هواداران پرسپولیس مورد فحاشی قرار گرفت که او در واکنش به این موضوع دست به کار عجیبی زد. مهدی سر طلایی در اقدامی عجیب که البته حرفه‌ای هم نبود، به سمت ضلع جنوبی استادیوم آزادی (به سمت دروازه‌ای که در دربی 46 با ضربه سر آن را به سود استقلال باز کرده بود) رفت و خط دروازه را بوسید تا به شدت هواداران پرسپولیس را عصبانی کند.

در ادامه ویدیویی از این اقدام مهدی‌ هاشمی‌نسب را که با حواشی بسیار زیادی همراه شد را مشاهده می‌کنید:

دیدگاه تان را بنویسید