جی پلاس

وداع باشکوه کاسمیرو با کهکشانی‌ها؛ ۱۸ جام اروپایی برای مرد برزیلی+ عکس

سرمربی تیم رئال مادرید، جدایی کاسمیرو از جمع کهکشانی‌ها را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از اعلام شدن خبر پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد به کاسمیرو هافبک برزیلی تیم رئال مادرید، شب گذشته (پنج‌شنبه) ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ جدایی این بازیکن از جمع کهکشانی‌ها توسط رسانه‌هایی مانند مارکا قطعی اعلام شد گ اما کسی این خبر را تایید نکرد، تا اینکه سرمربی رئال جدایی ستاره پر افتخار این تیم را رسما و قطعی اعلام کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در آخرین گفت و گوی خود با رسانه‌ها ضمن قطعی دانستن این انتقال، گفت: «کاسمیرو به دنبال ماجراجویی جدید بود و تصمیم گرفت از جمع ما جدا شود. جدایی او قطعی است.»

کاسمیرو

در همین راستا نگاهی می‌کنیم به افتخارات این هافبک برزیلی طی ۷ سال حضور در ترکیب کهکشانی‌ها:

کاسمیرو که گفته می‌شود با مبلغی بیش از ۵۰ میلیون یورو راهی لیگ برتر انگلیس و تیم منچستریونایتد خواهد شد، با تیم رئال مادرید ۳ قهرمانی لالیگا، ۵ لیگ قهرمانان اروپا، ۳ جام باشگاه‌های جهان، ۳ سوپر کاپ اروپا، ۳ سوپرکاپ اسپانیا و یک کوپا دل‌ری را به دست آورد.

به این ترتیب او با کسب ۱۸ جام معتبر اروپایی به عنوان یکی از پر افتخارترین بازیکنان آمریکای جنوبی راهی لیگ برتر انگلیس می‌شود. مارسلو دیگر بازیکن برزیلی پر افتخار رئال مادرید هم در این روزها تصمیم به جدایی از جمع کهکشانی‌ها گرفته است. البته دلیل. جدایی دفاع چپ ریال عدم تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد مطرح شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید