واکنش مازیار زارع به ادعای سرمربی استقلال

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود اما نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مازیار زارع پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: این برد را به استقلالی‌ها تبریک و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. بازی قشنگی بود و روی هر دو دروازه موقعیت‌های زیادی ایجاد شد. استقلال روی ضربات ایستگاهی به موقعیت می‌رسید. روی ضد حملات موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود ولی نشد. خیلی متأسفم در انزلی بازی را واگذار کردیم. امیدوارم در بازی‌های بعد اشتباهات را کمتر کنیم و به برتری برسیم.

وی در مورد اینکه ساپینتو معتقد بود تیمش خوب بازی کرده و قبول نداشته استقلال در نیمه دوم می‌توانست باز هم گل بخورد، گفت: به هر حال بازی را بردند و طبیعی است قبول نکند. در مورد ملوان صحبت کنم بهتر است. اگر درصدی حساب کنیم موقعیت‌های بیشتری داشتیم. تیم‌‌ها اگر مثل نیمه اول ما باهوش باشند و عرض زمین را از استقلال بگیرند تا روی ارسال‌ها ایجاد خطر نکند، حریف موقعیت کمی به دست می‌آورد. در هر صورت آنها تیم قابل احترامی هستند. بعد از دو بر یک حتی می‌توانستیم به گل تساوی برسم ولی فرصت ما تبدیل به گل نشد.

زارع در مورد اینکه غیبت هواداران در شکست ملوان تأثیرگذار بوده، گفت: اینها را باید مسئولانی جواب بدهند که در این موقعیت ما را رها و گرفتار کردند. از اینکه خیلی‌ها زحمت کشیدند نمی‌توانیم چشم پوشی کنیم ولی یک عده هم بی‌خیال همچنان می‌تازند اما ملوان هست و راهش ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید