قصور فدراسیون بوکس در ماجرای درگذشت بوکسور جوان تیم ملی

مدیرکل ورزش و جوانان همدان می گوید در هنگام به کما رفتن محمدامین روستایی در اردوی تیم ملی بوکس، هیچ پزشکی در اردوی تیم ملی جوانان حضور نداشته است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمدامین روستایی، بوکسور تیم ملی جوانان هفته گذشته در اردوی این تیم به علت ضایعه مغزی به کما رفت و در نهایت در بیمارستان درگذشت. مسئول ورزش همدان این اتفاق را ناشی از قصور فدراسیون بوکس می داند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان جزئیات درگذشت ملی‌پوش همدانی در اردوی تیم ملی جوانان بوکس را تشریح کرد.

تسنیم نوشت: علی حقیقی در رابطه با درگذشت ملی‌پوش همدانی در اردوی تیم ملی جوانان بوکس گفت: محمدامین روستایی، 17 ساله از قهرمانان مطرح استان همدان بود که چندین مقام ملی داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: متاسفانه اردوی تیم ملی بوکس در شهرستان کامیاران برگزار شد که این شهرستان فاقد امکانات لازم برای برگزاری اردو بوده است.

حقیقی با بیان اینکه زمان این اردو مناسب نبوده و روستایی دچار ضایعه مغزی شده گفت: در اردوی تیم ملی پزشک هم حضور نداشته است.

وی با بیان اینکه این بوکسور جوان بعد از تمرین دچار سرگیجه می‌شود و داخل اردو به کما می‌رود اظهار داشت: برای انتقال این ورزشکار به بیمارستان سنندج مدت زمان زیادی می‌گذرد و جراحی انجام شده دیگر فایده‌ای نداشته است.

حقیقی با اشاره به این که در تماس تلفنی با رئیس هیئت بوکس به قصور این فدراسیون در برگزاری این اردو اشاره کردیم تصریح کرد: برای احقاق حق خانواده این بوکسور از همه ظرفیت‌های موجود در استان و ادارات کل ورزش و جوانان استان همدان استفاده می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید