آقای استراماچونی لطفا قسطی با چک کارمندی!

باشگاه استقلال در تلاش است سرمربی سابق خود را به پذیرش طلبش به شکل قسطی راضی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ باشگاه استقلال به پرداخت حدود 60 میلیارد تومان به آندره آ استراماچونی بابت ضرر و زیان ناشی از پایان همکاری، محکوم شده است. مبلغ سنگینی که اگر از سوی استقلال در موعد مقرر پرداخت نشود، خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و حتی کسر امتیاز را برای این تیم به دنبال دارد. در این میان شنیده می شود که مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند مربی ایتالیایی را راضی کنند که طلب خود را به شکل اقساطی و نه یک جا دریافت کند.

استقلالی‌ها در پیشنهاد اولیه خود به استراماچونی از او خواسته‌اند طلبش را در ۱۰ قسط از باشگاه استقلال دریافت کند و پیشنهاد دوم استقلالی‌ها به استراماچونی این است که لااقل طلبش را در پنج قسط بگیرد تا از این طریق فشار کمتری به مدیران باشگاه جهت پرداخت این مبلغ وارد شود.

البته هنوز وکلای استراماچونی به این موضوع پاسخی نداده‌اند، اما مدیران باشگاه استقلال بسیار امیدوارند در صورت امکان بتوانند به جای پرداخت مبلغ طلب استراماچونی، پول مربی ایتالیایی سابق باشگاه‌شان را حداقل ظرف یک سال بپردازند! ظاهرا مدیران باشگاه استقلال پیام های بازرگانی تلویزیونی را زیاد تماشا می کنند. البته که در فوتبال چیزی به اسم مهد مربی، شهر مربی فوتبال، سرای مربیگری و ... نداریم که محصولاتشان را با شرایط از دم قسط ارائه دهند! استراماچونی هم در حالی که حکم گرفته و اختیار عمل دارد بعید است به دریافت مطالباتش به این شکل راضی شود چرا که به خوبی می داند تبعات عدم تمکین از حکم فیفا و CAS چه اندازه سنگین است و استقلال مجبور است به هر شکل پولش را پرداخت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید