یادداشت جی پلاس

آقای ماجدی؛ خود گویی و خود خندی، حقا که هنرمندی!

میرشاد ماجدی در آخرین اظهارنظر خود ادعای عجیبی را مطرح کرد که بیشتر شبیه به یک شوخی است تا تصمیم فدراسیون!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اگر قرار باشد ضرب المثل معروف: «خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی»، را در وصف سرپرست این روزهای فدراسیون فوتبال به کار برد، باید اینگونه گفت که خود گویی و خود خندی، حقا که هنرمندی!

میرشاد ماجدی که از نخستین روز سرپرستی در فدراسیون فوتبال، با دست فرمانی ناشیانه اما سرعتی بالا، آن را به سمت دره هدایت کرد، این روزها به واسطه حضور نامش در بین سه نامزد ریاست فدراسیون به هر ریسمانی برای جلب مقبولیت چنگ می زند.

ماجدی که دوران کوتاه مدیریتش به اندازه یک دوره چند ساله بحران برای فوتبال ایران داشت، در جدیدترین اظهار نظر خود گفت: «متاسفانه امسال در تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال بانوان دیده نمی شود و نمی دانم که چرا این رقابت‌ها لغو شده است که جای تاسف دارد. نامه‌نگاری لازم در این زمینه صورت گرفته اما به سرانجامی نرسیده است. قصد داریم به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد میزبانی ایران در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال بانوان آسیا را بدهیم و بدون شک تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد، هرچند می‌دانیم به دلیل تحریم‌ها هزینه برگزاری را پرداخت نمی‌کنند اما این رویداد برای ما اهمیت دارد و از برگزاری آن حمایت می کنیم.»

این گفته ماجدی در حالی مطرح شده که فوتبال ایران در بخش مردان نه تنها این روزها توان میزبانی رویدادهای معمول مانند لیگ قهرمانان آسیا را هم ندارد، بلکه در بلبشوی مدیریتی آن حتی نتوانسته یک بازی دوستانه درست و حسابی را برای تیم ملی تنظیم کند تا تیم ملی فوتبال با برگزاری کمترین دیدارهای تدارکاتی، راهی قطر شود. در چنین شرایطی سرپرست فدراسیون صحبت از میزبانی مسابقات زنان می زند!

ماجدی به دنبال صندلی دائمی ریاست فدراسیون است اما نگاهی کوتاه به کارنامه مدیریتی او نشان می دهد که جز عوام فریبی و وعده های توخالی هیچ خروجی دیگری نداشته اما او همچنان قصد دارد سوار بر اسب خودنمایی و وعده های بی اساس، آرای مختلفی را به سبد خود واریز کند تا به صندلی ریاست فدراسیون برسد. فدراسیونی که همین حالا هم به اندازه یک دهه از سو مدیریت ماجدی و یارانش زخم خورده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید