بمب استقلال به بازی با سپاهان نمی رسد

محمد محبی هنوز قرارداد خود را با استقلال نهایی نکرده و به نظر به دیدار با سپاهان نمی رسد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد محبی، بازیکن سانتاکلارا که به زودی با استقلال قرارداد می بندد، هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکرده و به بازی فردا مقابل سپاهان نمی رسد.

ورزش سه نوشت: او که پیش از سفر به تهران در تمرینات و بازیهای دوستانه سانتاکلارا حضور داشت؛ بعد از سفر به تهران برای حفظ آمادگی بدنی به صورت اختصاصی تمرین کرد اما از آنجایی که باشگاه تا اکنون موفق به پرداخت پول رضایتنامه‌اش به باشگاه سانتاکلارا نشده در تمرین آبی‌ها حاضر نشد. روز گذشته آخرین جلسه تمرین تاکتیکی تیم استقلال پیش از بازی با سپاهان در استادیوم پاس برگزار شد و با توجه به غیبت محمد محبی در تمرین به نظر می رسد او در بازی با سپاهان به طور قطعی در ترکیب تیم به میدان نخواهد آمد.

البته آبی ها امروز آخرین تمرین پیش از دیدار با سپاهان را برگزار می کنند اما این تمرین سبک خواهد بود و حضور محمد محبی در تمرین امروز آبی ها هم در هاله ای از ابهام قرار دارد به این خاطر که تا به الان باشگاه استقلال نتوانسته پول را به حساب پرتغالی ها انتقال دهد.

استقلال در بازی با سپاهان صالح حردانی را به دلیل مصدومیت و محمد حسین مرادمند را هم به دلیل عدم صدور کارت پایان خدمت در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید