حضور همزمان چهار برادر در یک تیم ملی! + عکس

تیم ملی بسکتبال یونان در حالی در مسابقات بسکتبال اروپا شرکت کرده که چهار برادر آنته توکومپو که اصالتا نیجریه ای هستند، در این تیم حضور دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی بسکتبال یونان چهار چهره ویژه را در ترکیب خود دارد. این تیم با حضور یانیس آنته توکومپو که دو بار بهترین بازیکن لیگ NBA شده به همراه سه برادرش در مسابقات لیگ ملت های اروپا شرکت کرده است.

یانیس، کوستاس، تاناسیس و الکس آنته توکومپو فرزندان یک پناهنده نیجریه ای به یونان هستند که با وجود تبعیض های فراوان، در یونان رشد کردند و پای آن ها به لیگ NBA، جایی که بهترین ها حضور دارند، باز شد. سه تن از این خانواده، سابقه قهرمانی NBA را دارند.

در این سال ها برادرهای متعددی را دیده ایم که در ترکیب تیم هاى مختلف حضور داشته اند اما حضور ٤ برادر به طور همزمان در یک تیم، بى سابقه است. اهمیت این موضوع وقتى بیشتر مى شود که مى فهمیم این یک تیم ملى است و ورود به آن متفاوت از تیم هاى باشگاهى و فرنچایزهاى NBA است. یانیس که همین الان هم از بهترین خارجى هاى تاریخ NBA است و حضور او و برادرانش در تیم ملى یونان نیز اتفاقى ویژه و تاریخى به شمار مى رود که نام آنته توکومپو را در بسکتبال بیشتر از قبل خاص مى کند.

برادران آنته توکومپو

دیدگاه تان را بنویسید