بازی های همبستگی اسلامی قونیه ۲۰۲۱

ابراز رضایت رئیس کمیته ملی المپیک از عملکرد کاروان ایران در قونیه

رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی عملکرد کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی را مطلوب اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با انتشار متنی از عملکرد کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی ابراز رضایت کرد و نوشت:

درچند روز اخیر از صبح تا شام به همراه دکتر نصرالله سجادی ، هیئت اجرائی و مدیران ارشد ورزش شاهد جوش و خروش ونمایش غرور و غیرت ورزشکاران ومربیان و سرپرستان و روسای فدراسیون ها درقونیه هستم.

تیم کشتی آزاد وفرنگی مانند همیشه فضای کاروان را حرارت بخشیدند. بارها تاکید کردم کشتی فراتر از ورزش قهرمانی وجزء لاینفک فرهنگ ایرانی است.

پسران و دختران تکواندو کار ما ثابت کردند که تکواندوی ایران فراتر و بالاتر از آسیا در سطح اول جهان می درخشند.

بارها عرض کردم هندبال ایران درمسیر جهش قرار گرفته است. هندبالیست های دختر و پسر ما باغرور و غیرت ایرانی برای اثبات قدرت خود جنگیدند.

والیبال پسران ما با تیم دوم قدرت خود را به رخ کشیدند و ثابت کردند نه تنها در آسیا بلکه در دنیای امروز قدرت مطرح می باشد. دختران ما هم شجاعانه جنگیدند.

در دوومیدانی رکوردهای جدیدی ثبت شد فرزانه فصیحی وحسن تفتیان خوش درخشیدند. این فدراسیون پر مدال نیازمند حمایت مادی وتشکیلاتی بیشتری می باشد.

در دوچرخه سواری دختران و پسران با غیرت ما علی رغم مشکلات موجود و کمبود تجهیزات باکسب یک طلای با ارزش درمسابقات جاده و دو نقره مسابقات پیست اراده وانگیزه خود رابرای جهش دراین رشته مهم رابه اثبات رساندند.

تنیس روی میز تصویر جدیدی ازخود به نمایش گذاشت. دختران و پسران ما باهدایت مرد اخلاق آقای قارادشی مسیر  جدید خود برای توسعه را با سرعت طی می کنند. کسب مدال طلای تیمی دختران  و پسران این ادعا را ثابت می کند.

وزنه برداری با مدیر تازه نفس آقای سجاد انوشیروانی که خود از سرمایه های این رشته می باشد آینده روشنی را نوید می دهد.کسب سه مدال برنز در روز اول توسط دختران ما غرور آفرین می باشد.

قهرمانان پاراالمپیک بااخلاق وانضباط مثال زدنی و نتایج شگفت انگیز تمام سکوها را فتح کردند.

در کنار این افتخارات برگزاری نمایشگاه فرهنگی ایران زیبا و استقبال بسیار گرم مقامات ورزشی جهان اسلام جلوه جذاب تری به این کاروان بخشیده است.

دیدگاه تان را بنویسید