پرواز صیادمنش به سوی اولین گل

مهاجم ایرانی هال‌سیتی امیدوار است در دومین بازی فصل موفق به گلزنی برای تیمش شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اللهیار صیادمنش پس از نیم‌فصل حضور در هال‌سیتی انگلیس شرایط بهتری نسبت ابتدای دوران پیوستن به این باشگاه پیدا کرده و در کنار اینکه شماره ۹ تیم به او داده شده، جایگاه ثابتی هم در ترکیب به دست آورده که امیدوار است با گلزنی و درخشش خود آن را از دست ندهد.

مهاجم ایرانی هال سیتی که در فصل گذشته ۱۲ بار در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند، شنبه هفته گذشته در نخستین بازی ۲۳-۲۰۲۲ در ترکیب تیمش قرار گرفت و نمایش موثری داشت که البته بخاطر آسیب دیدگی نتوانست تا پایان مسابقه در زمین بماند و تعویض شد.

صیادمنش که هفته قبل یکی از مهره‌های اصلی تیمش مقابل بریستول سیتی بود و به‌عنوان وینگر چپ در ترکیب هال سیتی بازی می‌کرد، در دقیقه ۸۴ بخاطر یک مصدومیت از زمین خارج شد، اما خیلی زود به تمرینات بازگشت و با جدیت مشغول به کار شد تا حالا آماده دومین مسابقه فصل شود.

تیم فوتبال هال سیتی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه در چارچوب دیدارهای هفته دوم چمپیونشیپ انگلیس در ورزشگاه دیپداله مهمان پرستون یک‌امتیازی خواهد بود که صیادمنش امیدوار است نخستین گل فصل خود را در همین مسابقه به ثمر رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید