نامه اعتراضی کمیته ملی المپیک ایران به کمیته المپیک آمریکا

در پی عدم صدور ویزا برای حضور نمایندگان ورزشی کشورمان جهت شرکت در بازیهای جهانی بیرمنگام(ورلد گیمز) نامه اعتراضی از سوی دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران به رئیس کمیته المپیک آمریکا ارسال شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛در نامه ارسالی از سوی کمیته ملی المپیک کشورمان به کمیته ملی المپیک آمریکا آمده است:

رئیس کمیته ملی المپیک آمریکا

 سرکار خانم سوزان لیونز

سلام ما را از کمیته ملی المپیک ایران پذیرا باشید.

به اطلاع می رساند تیم های ملی ما تصمیم داشتند تا با دعوت ستاد برگزاری بازیهای قهرمانی جهان " World Games" که از تاریخ 7-17 جولای در شهر بیرمنگام برگزار گردید شرکت نمایند اما متاسفانه درخواست ویزای این فدراسیونها از قبیل؛دو ومیدانی، کاراته، تیرو کمان، سه گانه و...با پاسخ منفی سفارتخانه مواجه گردید و یا اصلا پاسخی به درخواست ها ندادند.این اقدام تاثیر بسیار منفی در روحیه قهرمانان و روند فعالیت های قهرمانی به همراه داشته است.

از ؟آنجاییکه روح المپیک و منشور المپیک همواره به ایجاد اتحاد و جدایی سیاست از ورزش تاکید دارد،انتظار می رفت کشور میزبان خارح از مناسبات سیاسی همکاریهای دو جانبه بیشتری به خرج می داد،امیدوارم تحریمهای اقتصادی ظالمانه علیک کشور ایران شامل ورزش نگردد.

خواهشمند است دلیل عدم صدور ویزا برای تیم های ملی ایرانی را پیگیری نموده و نتیجه را به کمیته ملی المپیک ایران اعلام فرمایید.

نامه-اعتراضی-کمیته-ملی-المپیک-ایران-به-کمیته-المپیک-آمریکا

دیدگاه تان را بنویسید