والیبالیست‌های لهستان دست و پا چلفتی بودند!

یک رسانه لهستانی به بررسی برتری قاطعانه آمریکا مقابل لهستان در لیگ ملت های والیبال پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی والیبال لهستان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت های والیبال به مصاف تیم والیبال آمریکا رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. این شکست در حالی برای لهستان رقم خورد که تیم رنک یک جهان حتی نتوانست یک ست از آمریکا بگیرد.

اسپورت لهستان در گزارشی به این بازی پرداخت و نوشت: آمریکایی ها که مانند ماشین روغن کاری شده بازی می‌کردند، کاملاً وحشیانه توهمات والیبالیست های لهستان را از بین برده و امیدهای آنها را برای صعود به فینال لیگ ملت ها نا امید کردند. در دو ست اول نیمه نهایی، اشتباهات بازیکنان لهستان به چشم می آمد اما در ست سوم والیبالیست‌های لهستان از بازی کاملا خارج شدند.

والیبال لهستان در ست آخر این دیدار با نتیجه عجیب ۲۵ بر ۱۳ به آمریکا باخت تا با این نتیجه خشم هوادران لهستانی برانگیخته شود. بر این اساس اسپورت لهستان ادامه داد: والیبال لهستان پیش از این دیدار در یک چهارم نهایی با ایرانی ها به مشکل خورده بود و بازی سختی را پشت سر گذاشت. در بازی با ایران، لهستان در ست چهارم با بحران روبرو شد اما والیبالیست‌ها موفق شدند قبل از ست پنجم عملکرد خود را بهبود دهند. 

این رسانه ادامه داد: به طور کلی، والیبالیست های نیکولا گربیچ در هر دو ست اول و دوم خوب بازی کردند، اما فقط برای مدتی! آنها در پایان به حریفان خود میدان دادند. مربی قهرمان جهان خیلی خوب کار نکرد. لهستانی ها با اشتباهات خود کار را برای حریفان راحت کردند که این اتفاق باز هم در لحظه تعیین کننده رخ داد.

اسپورت نوشت: اگرچه چنین پایان های ضعیف تری باعث خوشحالی هواداران سرخپوشان نمی شود اما اتفاقی که برای تیم در ست سوم افتاد بیش از همه نگران کننده‌تر است. والیبالیست‌های لهستان در ست سوم مقابل آمریکا، مثل ست چهارم در دوئل پنج‌شنبه با ایرانی‌ها، دست و پا چلفتی بودند. در زمان استراحت، گربیچ از آنها خواست که هوشمندانه بازی کنند اما فایده ای نداشت. آنها به سختی برابر آمریکایی ها مقاومت کردند و آمریکایی ها به سرعت در حال افزایش برتری خود بودند. دفالکو در زمین سرویس دیوانه بود و سفید و قرمزها درمانده بودند.

این رسانه ادامه داد: شکست از حریف قدرتمندی مانند تیم ایالات متحده به طور کلی شرم آور نیست، اگرچه برای لهستانی ها برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد اما مهم‌تر از همه شکست خوردن این تیم در امتیاز ۱۳ است! این سبک ضعیف برای قهرمانان جهان مناسب نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید