واکنش تند به صحبت های ستاره استقلال؛ از تیم لیگ یکی سقوط کرده آمدی!

بازیکن اسبق استقلال نسبت به صحبت های امیرحسین حسین زاده واکنش تندی نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ادموند اختر، مهاجم اسبق استقلال، درباره شرایط این روزهای استقلال و اضافه شدن کاوه رضایی به جمع بازیکنان این تیم، همچنین مسائل مربوط به تیم ملی حرف زد.

ساپینتو برچه اساس این همه مهاجم گرفت؟

خبرورزشی نوشت: مهاجم سال های نه چندان دور استقلال درباره حضور کاوه رضایی در جمع بازیکنان استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و همیشه در کورس قهرمانی بوده. پارسال هم پس از سالها قهرمان شد و با کادر مدیریتی قوی و البته مربیگری فرهاد، همه هواداران را خوشحال کرد. بنابراین چنین تیمی نیازی به ریزش چندانی نداشت، ولی نمی دانم بر چه اساسی تا این اندازه مهاجم جذب کرده است.

بابایی دوست دارد خودش را نشان بدهد

وی در ادامه افزود: قطعاً سرمربی تیم استقلال در این باره تفکرات خودش را دارد. حضور سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و کاوه رضایی که هر سه آنها کیفیت خوبی دارند قطعاً توان تهاجمی استقلال را بالا می‌برد. سجاد و کاوه قبلا در استقلال بوده اند و بابایی هم که تازه به استقلال آمده قطعا مثل دیگر مهره هایی که به استقلال می آیند می‌خواهد خودش را نشان بدهد.

حسین زاده بازیکن لیگ یکی بود حالا مدعی شده!

وی در رابطه با انتقال حسین زاده به باشگاه شارلروا بلژیک خاطرنشان کرد: حسین زاده گفته من خودم را ثابت کردم و دِینَم به استقلال ادا شد و حالا می روم! می خواستم بگویم آقای حسین زاده! تو از تیم لیگ یکی سقوط کرده به استقلال آمدی! بعداً چطور شد که در تفکرات مربی جا گرفتی و شانس با تو یار بود این را نمی دانم! ولی هرچه بوده استقلال تو را بزرگ کرده نه اینکه تو استقلال و بزرگ کرده باشی! اگر چنین فکری می کنی سخت در اشتباهی و مطمئن باش حضورت در لیگ بلژیک در سریع ترین زمان ممکن تمام میشود و دوباره به لیگ ایران برمیگردی.

برکناری اسکوچیچ نامردی محض بود

بازیکن اسبق فوتبال کشورمان همچنین درباره ابقای دراگان اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی گفت: این نامردی محض بود که اسکوچیچ را تغییر می دادند. شاید من خودم آن زمانی که صحبت از حضور او در رأس کادر فنی تیم ملی بود مخالف آمدنش بودم اما وقتی تیم ملی در خطر حذف از جام جهانی بود اسکوچیچ آمد و از ۱۰ امتیاز ۱۲ امتیاز گرفت و تیم ما با ارزان ترین مربی تاریخ و سریعترین شکل ممکن به جام جهانیرفت. مگر ما از یک مربی چه انتظاری داریم؟

مربی 20میلیون دلاری هم به درد تیم ملی نمی خورد

وی ادامه داد: ما می خواستیم اسکوچیچ را عوض کنیم تا چه کسی را بیاوریم که در سه بازی جام جهانی شق‌القمر کند؟ اگر برای تیم ملی مربی ۲۰ میلیون دلاری هم بیاوریم در این مدت زمان کوتاه و ۸ روز فیفادی هیچ کاری نمی تواند برای ایران انجام دهد. پس بهتر است با همین اسکوچیچ به جام جهانی برویم. چون واقعا حق اوست که توانسته تیم ایران را به جام جهانی ببرد پس باید در جام جهانی هم روی نیمکت همین تیم بنشیند.

تیم ایران با یکی و نصفی ستاره صعود نمی کند

اختر در رابطه با میزان موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: هر تیم فوتبالی در جام جهانی باید ستاره های زیادی داشته باشد. این مهمترین فاکتور یک تیم در جام جهانی برای صعود است. اما تیم ملی ما فقط یکی و نصفی ستاره دارد. تنها ستاره کامل ما مهدی طارمی است که در یک تیم درجه یک اروپایی فوتبال بازی می کند. نصفه دیگرش هم سردار آزمون است که هنوز نتوانسته در لورکوزن کاری انجام بدهد. بقیه بازیکنان هم که در شارلروا، ماریتیمو، بلگراد و غیره بازی می کنند هم اصلا مهم نیستند. چون آن تیم ها از تیم های لیگ برتری خودمان ضعیف ترند. آنهایی که در تیم های قطری هستند که در حد لیگ یک ایران حساب می شوند و اصلا نمی توان آنها را به حساب آورد. بنابراین با این تیم حتی اگر آنچلوتی، گواردیولا و مربیان بزرگ دیگر دنیا راه هم بیاوریم هیچ اتفاق خاصی برای ما نخواهد افتاد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید