بازگشت کریم باقری به تیم ملی برای حفظ نظم و انضباط؟

کریم باقری یکی از گزینه های کادرفنی و مدیران فدراسیون برای حفظ نظم و انضباط در اردوی تیم ملی ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کادرفنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال برای حفظ نظم و انضباط در اردوی این تیم خواهان بازگشت کریم باقری به جمع دستیاران دراگان اسکوچیچ هستند.

ورزش سه نوشت: اردوی تیم ملی خرداد ماه در حالی برگزار شد که شاهد حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی نبودیم! به این خاطر که فدراسیون فوتبال مانع از حضورش در اردوی تیم ملی شد و اعلام کرد این مربی از بین تیم ملی و پرسپولیس باید یکی را انتخاب کند. در نهایت، کریم باقری، همان طور که پیش‌تر هم اعلام کرده بود، پرسپولیس را برای مربیگری انتخاب کرد. این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال به مهرداد خانبان هم گوشزد شد اما آنالیزور تیم ملی هم در اردوی تیم ملی حاضر شد و هم در حال حاضر با پرسپولیس همکاری می‌کند.

اخیرا اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، تاکید کرد که به زودی یک مربی ایرانی به تیم ملی ملحق خواهد شد. از آنجایی که کریم باقری با روحیات بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی آشناست و در یکی دو سال اخیر با آنها کار کرده به نظر می رسد دوباره اولویت حضور در کادر فنی تیم ملی به این مربی برسد. باقری با وجود آرامشی که دارد هر گاه لازم باشد برای مهار بازیکنان و جلوگیری از ایجاد حاشیه در اردوی تیم ملی، مدیریت خود را به کار می گیرد؛ جالب اینکه به دنبال عدم حضور او در اردوی خرداد ماه حواشی برای تیم ملی ایجاد شد.

تمرین تیم ملی کریم باقری

کریم باقری، پیش از این به فدراسیون فوتبال گفته بود به دلیل عدم تداخل در برگزاری اردوی های تیم ملی و پرسپولیس و اینکه اردوی تیم ملی در فیفادی برگزار می شود، به شرطی در اردوی تیم ملی حاضر می شود که فدراسیون فوتبال مانع از حضورش در اردوی تیم پرسپولیس نشود. ممانعت از حضور در اردوی تیم پرسپولیس موجب شد این بار کریم باقری در اردوی تیم ملی حاضر نشود. از آنجایی که کمتر از 5 ماه به آغاز جام جهانی در دوحه باقی مانده به نظر می رسد فدراسیون فوتبال قصد دارد با چشم پوشی از این قانون، یعنی ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل برای مربیان تیم ملی، زمینه بازگشت کریم باقری به اردوی تیم ملی را مهیا کند.

دیدگاه تان را بنویسید