شروط عجیب بازیکن برزیلی برای پرسپولیس!

پرسپولیس در حالی اصرار به جذب مهاجم برزیلی دارد که او شرایط عجیبی برای حضور در ایران مطرح کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بیش از یک ماه است که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم برزیلی شاغل در باشگاه ویزلای پرتغال است ولی با گذشت این مدت، سرخ‌ها هنوز موفق به انعقاد قرارداد با او نشده‌اند. مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که به دنبال مذاکره مستقیم با "کاسیانو" هستند و دست دلال‌ها را از این انتقال کوتاه کرده‌اند و به همین خاطر دلیل، روند مذاکرات طولانی شده اما هر روز خبر جدیدی درباره این انتقال در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

ایسنا نوشت: کاسیانو در آخرین درخواست‌های عجیب خود، ار پرسپولیس خواسته که برایش در منطقه زعفرانیه تهران خانه تهیه شود و ۱۰۰ هزار دلار از دستمزش هم به عنوان پیش پرداخت، به ایجنتی در تهران داده شود. او همچنین خواسته پرسپولیس برای همراهش هم ویزا بگیرد تا با او در خانه‌اش زندگی کند.

باشگاه پرسپولیس در حالی بیش از یک ماه زمان خود را برای جذب کاسیانو تلف کرده که با هزینه انتقال و دستمزد این بازیکن، قطعا گزینه‌های بیشتری روبروی خود می‌دید اما اصرارهای بدون توجیه گل‌محمدی برای جذب این بازیکن برزیلی که آمار قابل قبولی هم ندارد باعث شده سرخ‌ها به مذاکرات ادامه بدهند.

کاسیانو در فصل منتهی به ۲۰۲۲، در ۲۵ دیدار تیمش در لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که در مجموع ۲۰ بازی را به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده است. البته در مجموع این بازی‌ها، ۱۲ بار تعویض شده و ۵ بار هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

این بازیکن ۳۲ ساله در فصل گذشته ۱۵۹۶ دقیقه برای ویزلا در لیگ برتر پرتغال بازی کرده و در مجموع توانسته ۷ بار گلزنی کند. او در فصل گذشته آمار ۹۰ دقیقه بازی در جام حذفی پرتغال را هم در کارنامه دارد و در این جام هم یک گل به ثمر رسانده است. این یعنی پای این مهاجم در فصل گذشته در هر ۲۸۹ دقیقه فقط یک بار به گلزنی باز شده است.

کاسیانوی برزیلی در فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ هم همراه با ویزلا در لیگ یک پرتغال بازی کرد. او در آن فصل ۲۳۸۸ دقیقه در لیگ و ۱۷۲ دقیقه در جام حذفی به میدان رفت و در مجموع ۱۷ بار گلزنی کرد که با این حساب، آمار گلزنی‌اش در مجموع دو فصل اخیر، به هر ۱۵۰ دقیقه یک گل می‌رسد.

در یک ماه اخیر که پرسپولیس خود را برای لیگ بیست‌ودوم آماده می‌کند، اگر اصراری برای جذب کاسیانو نداشت، با توجه به اینکه در فصل نقل‌وانتقالات قرار داریم، قطعا می‌توانست به دنبال مهاجمان ارزان‌تر و صد البته با آمار گل‌زنی بهتر برود اما اصرار زیاد پرسپولیسی‌ها کار را به جایی رسانده که در فاصله یک ماه تا شروع لیگ، تکلیف خط حمله پرسپولیس مشخص نباشد. شاید هم از نظر آنها کاسیانو بازیکنی در حد و اندازه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است که می‌ارزد برایش این‌قدر صبر کنند و نازش را بخرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید