سجادی: از هر تصمیمی درباره سرمربی تیم ملی حمایت می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که از تصمیمات فدراسیون فوتبال حمایت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حمید سجادی در خصوص آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی و نظر نهایی وزارت ورزش و جوانان گفت: منتظر نظر فدراسیون هستیم. نظر فنی نمی‌دهیم، اما جلسه خوب و محرمانه‌ای روز گذشته با ماجدی، سرپرست فدراسیون داشتم و قرار بر این شد که امروز جلسه مشترکی میان کمیته فنی و هیات رییسه داشته‌ باشند. به تهران که برگردم، مجددا اطلاع کسب خواهم کرد. به ماجدی اطمینان دادم که هر تصمیمی فدراسیون فوتبال بگیرد، وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون خواهد بود و حمایت می‌کند. چه گزینه نهایی خارجی باشد و چه داخلی، هر منابعی که لازم باشد با دستور دکتر رییسی، رییس جمهور در اختیار فدراسیون قرار خواهیم‌ داد.

سجادی گفت: ستادی برای جام جهانی قطر داریم که مخبر، معاون رییس جمهور به عنوان رییس آن ستاد فعالیت می‌کند. از جنبه‌های مختلف در قطر قرار است موفق باشیم، یکی از این ابعاد حضور تیم ملی است که ان‌شاءالله نتایج خوبی کسب می‌کند. قرار است به قطر کمک کنیم و در کنارشان باشیم و همکاری‌های لازم را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و ... داشته‌باشیم.

وزیر ورزش گفت: به جز آقای مخبر که رییس این ستاد است، من مسئول کمیته ورزش آن هستم. هر کجا چه در ستاد چه در هیات دولت، آقایان رییسی و مخبر بارها تاکید کرده‌اند که برای موفقیت و آمادگی تیم ملی فوتبال هر کمکی از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.

وی افزود: مسائل فنی، مسائل داخلی فوتبال است. دیروز به ماجدی گفتم هر تصمیمی اعم از ابقای کادرفنی فعلی یا انتصاب مربی ایرانی یا خارجی بگیرند، هر هزینه‌ای که داشته‌ باشد، برای هر مدت و هر مبلغی، اگر حاصل کار کارشناسی و فنی باشد که حتما هم هست، ما در وزارت ورزش به این تصمیم احترام می‌گذاریم و از آن حمایت می‌کنیم.

وی افزود: هیچ نقصانی در این خصوص وجود ندارد و آقای رییسی هم دستور داد هر تصمیمی نیاز است تا ضمن حفظ اتحاد تیم، بازیکنان با بهترین شرایط روحی و جسمانی به مسابقات جام جهانی بروند، اتخاذ شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید