مدافع صرب: می دانستیم صعود نمی کنیم

کولاکوویچ: ایران فوق العاده بود/ امیدوارم به فینال برسید

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران و کنونی صربستان ابراز امیدواری کرد ایران به فینال راه پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی صربستان پس از شکست شاگردانش مقابل ایران و ناامید شدن از صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اظهار داشت: اول از همه بایستی به تیم ایران تبریک بگویم. بازی بسیار خوبی بود. برای آن‌ها در مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم تیم ایران را در فینال این رقابت‌ها ببینم. در طول این مسابقات تیم ایران فوق‌العاده بازی کرد.  در ست اول فرصت این را داشتیم تا این ست را به سود خود به پایان برسانیم. ولی ایرانی‌ها به ما نشان دادند که تا آخرین امتیاز مبارزه می‌کنند. وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. میلاد هم به عنوان رهبر این تیم بود که تا آخرین لحظه آن‌ها را همراهی کرد.

کولاکوویچ در ادامه در مورد نسل جدید والیبال ایران گفت: همانطور که گفتم وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. از عملکرد آن ها سورپرایز نشدم چرا که میدانستم بازیکنان جوان ایران در رده‌های پایه قهرمان جهان شدند و در این تورنمنت فرصت این را پیدا کردند که توانایی های خود را اثبات کنند.

مارکو پودرسکانین پس از شکست مقابل تیم ملی والیبال ایران گفت: سخت است که پس از شکست در مورد بازی صحبت کنید. این سومین بازی و سومین شکست صربستان در شهر گدانسک با نتیجه سه بر صفر بود. قبل از بازی می دانستیم که به جمع هشت تیم برتر صعود نخواهیم کرد. اما همچنان یک نتیجه ناامید کننده برای ما به دست آمد. به تیم ایران تبریک می‌گویم. آن‌ها امروز خیلی عالی کار کردند. در طول مرحله مقدماتی هم فوق‌العاده بودند و مستحق صعود به جمع هشت تیم برتر و بازی در بولونیا ایتالیا هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید