آتش اختلاف در تیم ملی به دست کاپیتان ها روشن شد!+ عکس

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به استوری حمایتی برخی از بازیکنان از اسکوچیچ واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران واکنش تندی به استوری حمایتی هم تیمی هایش نسبت اسکوچیچ داشت و آن را بدون هماهنگی دانست!

سردار آزمون،  علیرضا بیرانوند،  شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی قایدی، سعید صادقی، امیرحسین حسین زاده از جمله بازیکنانی بودند که از اسکوچیچ حمایت کردند البته تعدادی از این بازیکنان بعد از دقایقی استوری خود را پاک کردند.

جهانبخش، طارمی،پورعلی گنجی، انصاری فرد از جمله بازیکنانی بودند که استوری حاج صفی را بازنشر کردند؛ البته انصاری فرد در اردوی آخر تیم ملی حاضر نبود.

استوری موافقان اسکوچیچ را هم وحید امیری، احمد نوراللهی، امید نورافکن، میلاد سرلک، علی کریمی باز نشر کردند؛ البته کریمی هم مدت هاست جایی در تیم ملی ندارد!

در این میان نباید دخالت های وزیر ورزش و مسئولان غیرمرتبط با فوتبال را در سنگین شدن این درگیری ها نادیده گرفت چرا که تحرکات مخفی تاثیر زیادی در جنگ امروز بازیکنان در تیم ملی داشت.

 

متن استوری اعتراضی حاج صفی، جهانبخش، طارمی، پورعلی گنجی:

استوری امروز که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی منتشر شده بدون موافقت، هماهنگی، اطلاع و برخلاف میل ما بوده و بی احترامی به مجموعه تیم ملی است.

صدور بیانیه هایی غیرواقعی به نام تیم ملی که براساس منافع شخصی برخی بازیکنان تیم ملی صورت گزفته و باعث دو دسته شدن تیم می شود.

ما همه سرباز مردم ایران و پرچم خوشرنگ کشورمان هستیم و قابلیت هایمان را با تمام وجود در زمین نشان می دهیم و برای نشاندن یک لبخند روی لبان این مردم از جان مایه می گذاریم.

انکار وضعیت بغرنج کنونی که تیم ملی با آن مواجه است، فقط کوه مشکلات را بزرگتر می کند.

IMG_20220708_183632_578

دیدگاه تان را بنویسید