خداحافظی ستاره سابق آرسنال در 30 سالگی!

جک ویلشر، ستاره سابق آرسنال امروز و در سن 30 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جک ویلشر، هافبک سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس امروز تصمیم گرفت به دوران بازی خود خاتمه دهد. جک ویلشر در این مدت 182 بازی در لیگ برتر و 34 بازی ملی برای تیم ملی کشورش انجام داده بود و حالا در سن 30 سالگی تصمیم به وداع با دنیای فوتبال گرفت. جک ویلشر فصل گذشته را در تیم آرهوس در لیگ دانمارک سپری کرده بود، اما ان باشگاه این هفته اعلام کردند که تمایلی به همکاری ملی پوش سابقی انگلیس در فصل آینده ندارند.

جک ویلشر 17 سال را در باشگاه آرسنال سپری کرد. او در رده های جوانان این باشگاه کار خود را آغاز کرد و در سال 2008 اولین بازی خود را در تیم اصلی انجام داد تا بدین ترتیب با سن 16 سال و 256 روز، به جوان ترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شود. جک ویلشر در مجموع 197 بازی برای تیم اول آرسنال انجام داد و در سال 2018 و پس از آمدن اونای امری به این تیم، جمع توپچی ها را برای همیشه ترک کرد. 

او پس از تمرین با باشگاه سابق خود آرسنال، در ماه فوریه قراردادی کوتاه مدت با آرهوس امضا کرد که این تصمیم نیز چندان اثربخش و مفید نبود. حالا جک ویلشر که روزگاری از او به عنوان یکی از استعدادهای مهم فوتبال انگلیس نام برده می شد، در سن 30 سالگی برای همیشه کفش های خود را آویزان کرده است. فتح دو بار جام حذفی در لباس آرسنال، مهم ترین افتخارات دوران ورزشی این بازیکن محسوب می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید