علت اصلی درخواست رونالدو برای جدایی از منچستر یونایند

رونالدو بعد از یک فصل حضور در منچستر یونایتد، درخواست خود برای جدایی از شیاطین سرخ را به سران این باشگاه اعلام کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله و پرتغالی در روزهای اخیر با ارائه درخواست انتقال برای ترک باشگاه، اوضاع دفتر مدیریت منچستریونایتد را به‌هم ریخته و جنجال بزرگی برای این باشگاه ایجاد کرده است. دلایل او برای انجام این کار فراوان بوده و تردید در مورد عملکرد مدیران باشگاه در بازار نقل و انتقالات و همچنین عدم موفقیت شیاطین سرخ در راهیابی به لیگ قهرمانان در پایان فصل گذشته، از عوامل اصلی تلاش کریستیانو رونالدو برای جدایی عنوان شده است.

اما نشریه منچستر ایونینگ نیوز امروز با انتشار گزارشی مدعی شد هر یک از اعضای تیم با 25 درصد کاهش دستمزد هفتگی خود به دلیل ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا و کسب مقام ششمی تحت هدایت رالف رانگنیک، مواجه شده‌اند. بدین‌ترتیب دستمزد رونالدو که قراردادی 480 هزار پوندی در هفته در هنگام بازگشت از یوونتوس در تابستان گذشته بسته بود، حالا به 360 هزار پوند کاهش یافته است. 

منابع نزدیک به رونالدو مدعی شدند این رفتار مدیران یونایتد ستاره پرتغالی را ناراحت کرده و او را مصمم به ترک باشگاه کرده است. در واقع کریستیانو رونالدو به‌زعم خودش فصل خوبی داشته و علی‌رغم نتایج ضعیف یونایتد، موفق به زدن 24 گل شده و به همین دلیل مستحق این جریمه هنگفت نبوده است.

همچنین منچستریونایتد تا امروز موفق به جذب بازیکنان بزرگی برای تقویت ترکیب خود نشده است. پل پوگبا، بازیکن محبوب رونالدو نیز با اتمام قراردادش از جمع ستاره‌های شیاطین سرخ جدا شده و این اتفاق نیز ستاره پرتغالی را ناراحت کرده است. غیبت در لیگ قهرمانان نیز یکی دیگر از عوامل مهم نارضایتی رونالدو از باشگاه است. فاصله لیونل مسی در صدر جدول بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت به 15 گل کاهش پیدا کرده و با توجه به اختلاف سن دو ساله، ستاره آرژانتینی می‌تواند در ترکیب پرستاره پاری‌سن ژرمن به رونالدو برسد.

تا امروز اخباری در مورد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به تیم‌هایی چون چلسی و بایرن مونیخ عنوان شده، اما پرداخت این دستمزد هنگفت برای هر تیمی شدنی نیست. البته آن ستاره پرتغالی هنوز برای تست‌های پیش فصل به پایگاه تمرینی کارینگتون باشگاه مراجعه نکرده و به نظر می‌رسد این اخطاری مبنی بر ترک باشگاه است. قرار بود رونالدو روز دوشنبه دوباره به تیم ملحق شود، اما به دلایل خانوادگی این اتفاق رخ نداد.

غیبت او تا امروز تمدید شده و اکنون مشخص نیست که آیا رونالدو برای تور پیش فصل باشگاه در آسیا و استرالیا در اردوی یونایتد حاضر خواهد شد یا خیر. به هر حال بازگشت کریستیانو رونالدو بعد از 13 سال به اولدترافورد چندان برای او خوش یمن نبود و این ستاره بزرگ قصد دارد به هر ترتیبی در آخرین سال‌های دوران ورزشی خود، در لیگ قهرمانان حاضر شده و رکورد فوق العاده 140 گل خود را باز هم افزایش دهد.

دیدگاه تان را بنویسید