شروع دوباره وزنه برداری در دوران پسامرادی

تیم ملی وزنه‌برداری با ترکیب کامل به کشورهای اسلامی نمی‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ طبق توافق کادر سرپرستی بازی های کشورهای اسلامی و مسئولان پیشین فدراسیون، حداکثر هشت وزنه‌بردار در هر تیم مردان و زنان به این رویداد اعزام می شوند.

بازی های کشورهای اسلامی از ۱۸ مرداد در قونیه ترکیه آغاز می شود. رقابتهای وزنه برداری در ۱۰ وزن مردان و ۱۰ وزن زنان برگزار می شود. هر کشور می‌تواند در هر بخش ۱۰ وزنه بردار باشد اما در جلسه ای که کادرسرپرستی بازی ها با مسئولان پیشین فدراسیون داشتند، به این توافق رسیدند که تیم مردان و زنان ایران هر کدام با ۸ وزنه بردار عازم بازی ها شوند.

قرار است کاروان ایران به صورت کیفی در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت کند مسئولان پیشین فدراسیون هم اعلام کرده بودند که نهایتا در هشت وزن شانس کسب مدال دارند از این رو تیم ایران با ترکیب کامل به مسابقات نمی رود.

برای آماده شدن تیم مردان جهت حضور در بازی های کشورهای اسلامی، اردوی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود و نفراتی چون حافظ قشقایی، حسین سلطانی، مصطفی جوادی، امیر حقوقی، رضا بیرالوند، رسول معتمدی، مهدی کرمی، علی داودی، علیرضا یوسفی، علی هاشمی، امیر عزیزی و رضا دهدار به این اردو دعوت شده‌اند. البته ممکن است نفراتی به این لیست اضافه شوند.

این نفرات زیر نظر سعید علی حسینی (سرمربی) و محمد رضا براری (مربی) تمرین می کنند.

اردوی بانوان هم احتمالا در قزوین برگزار می شود و قرار است ۹ نفر به این اردو دعوت شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید