وینگر پرتغالی رسما به لیورپول پیوست

وینگر 19 ساله فولام رسما راهی باشگاه لیورپول شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بعد از جذب داروین نونز و کالوین رمزی، حالا باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد برای خرید فابیو کاروالیو، ستاره هجومی فولام به توافق رسیده است. کاروالیو با زدن 10 گل و ارسال هشت پاس، عملکرد درخشانی در فصل گذشته ارائه داده و بدین ترتیب مورد توجه یورگن کلوپ قرار گرفت. فابیو کاروالیو در ترکیب لیورپول شماره 28 را به تن خواهد کرد.

فابیو کاروالیو بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "هنگامی که می شنوید تیمی مانند لیورپول به جذب شما علاقه دارد، تنها یک فکر در ذهن شما وجود دارد که به این تیم بپیوندید. امیدوارم بتوانم در این باشگاه به دستاوردهای بزرگی برسم. من با سرمربی لیورپول برای انتقال صحبت کردم و البته این موضوعی طبیعی بود. وقتی همه چیز عادی پیش برود، تصمیم گیری بسیار آسان تر است. حضور در یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان، اگر بزرگ‌ترین نباشد، احساس شگفت‌انگیزی است. 

بنابراین من فقط خوشحالم که اینجا هستم و نمی توانم صبر کنم تا شروع کنم. سبک کار مارکو سیلوا در فولام با سبک فوتبال لیورپول یعنی بازی تهاجمی و گلزنی، شباهت دارد. همین موضوع به من کمک می‌کند تا بتوانم به لیورپول با خلاقیت، گل و ارسال پاس گل کمک کنم و مشتاقانه منتظر شروع این کار هستم."

 

دیدگاه تان را بنویسید