ورود مجلس به دعوای فدراسیون کشتی با وزارت ورزش

یک عضو مجلس شورای اسلامی به دعوای اخیر فدراسیون کشتی و وزارت ورزش ورود کرد و گفت که این وزارتخانه باید بودجه کشتی را بپردازد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز گذشته محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش در جلسه با علیرضا دبیر گفت که بودجه فدراسیون کشتی به علت کمک ۷۰ میلیارد تومانی مجلس به این فدراسیون صفر شده که این مسئله با برخورد شدید علیرضا دبیر همراه بود. 

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401، گفت: بودجه ای که مجلس برای فدراسیون کشتی درنظر گرفته متفاوت از بودجه سالیانه ی آن است.

صبح امروز در کلاس آموزش مربیان کشتی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان که با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، قاضی زاده هاشمی گفت: مجلس بر اساس نیازهای کشتی بودجه ای متفاوت برای این رشته در نظر گرفته تا فدراسیون بتواند بخشی از نیازهای خود را تأمین کند.

وی ادامه داد: این بودجه جدا از بودجه ی سالیانه ی فدراسیون کشتی است و وزارت ورزش موظف است سهم کشتی را از بودجه ی سالیانه پرداخت کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه خاطرنشان کرد: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت در این مورد باید قبلا از طرف وزیر ورزش و جوانان توجیه می شد و ما بر پرداخت بودجه سالیانه ی ورزش ملی کشور که افتخارات زیادی را تاکنون بدست آورده تأکید داریم.

دیدگاه تان را بنویسید