فرار پرسپولیس از تکرار ماجرای طارمی

پرسپولیس از عقد قرارداد با بازیکن جوان استقلال که در صورت تخلف، به محرومیت از نقل و انتقالات منجر می‌شود، از موضع خود برای عقد قرارداد با عرفان باقری عقب نشینی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عرفان باقری، بازیکن 17 ساله تیم جوانان استقلال طی روزهای گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با این تیم قرارداد بست. این ماجرا واکنش تند استقلال را به دنبال داشت.

استقلال عنوان کرد که این بازیکن قرارداد حرفه‌ای با استقلال دارد و تمام دستمزد خود را هم از این تیم به مبلغ 70 میلیون تومان دریافت کرده و قانونا مجاز به فسخ قرارداد و پیوستن به پرسپولیس نیست. پس از این ماجرا، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال هم به این مسئله ورود کرد و او را فرزند خانواده استقلال دانست و عنوان کرد که او اشتباه کرده است و نمی تواند قراردادی با پرسپولیس منعقد کند.

موضع جدی استقلال و احتمال شکایت آبی پوشان از رقیب دیرینه، شایعه محرومیت پرسپولیس را از فصل نقل و انتقالات به دنبال داشته است. این اتفاق چندین سال قبل و در هنگام عقد قراردادی غیرقانونی با مهدی طارمی برای پرسپولیس رخ داد و پرسپولیس در شرایطی به فینال آسیا رسید که نتوانسته بود بازیکنی را در دو پنجره نقل و انتقالات جذب کند.

با توجه به این مسئله، پرسپولیس از موضع خود عقب نشینی کرده و نمی خواهد پنجره نقل و انتقالات خود را با اما و اگر مواجه کند و با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه شود چرا که این مسئله با توجه به خریدهای کهکشانی این تیم می تواند لطمه ای بزرگ به پرسپولیس بزند.

در نتیجه سرخپوشان امروز بیانه ای دادند و برخلاف اظهارات این بازیکن جوان گفتند که هیچ قراردادی با عرفان باقری منعقد نکرده و همه چیز منوط به ارائه برگه فسخ قرارداد دو طرفه از سوی این بازیکن است.

حتی ارائه برگه فسخ قرارداد یک طرفه هم خیال پرسپولیس را راحت نمی کند چرا که حتی در این صورت هم اگر تخلفی رخ داده باشد، تمام مسئولیت آن برعهده باشگاه پرسپولیس است.

 

عرفان باقری

دیدگاه تان را بنویسید