شکست تیم ملی هندبال ساحلی در یک قدمی فینال

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران مقابل برزیل شکست خوردو از صعود به فینال قهرمانی جهان باز ماند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران که شگفتی ساز مسابقات جهانی بوده، در راه صعود به فینال مقابل برزیل، میزبان مسابقات شکست خورد و باید برای کسب مدال برنز به میدان برود.

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دیدار نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان برزیل در یک بازی پایاپای با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم برزیل شد و از رسیدن به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان بازماند.

ملی‌پوشان ایران در دیدار رده‌بندی باید به مصاف فرانسه برود.

هندبالیست‌های نوجوان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان شدند و در جمع ۱۲ تیم برتر جهان قرار گرفتند. آنها در مرحله اصلی با کسب دو پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.

ملی‌پوشان با برتری مقابل آرژانتین برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران یک تیم ملی هندبال در بین چهار تیم برتر جهان قرار گرفتند و به به نیمه نهایی راه یافتند اما مقابل برزیل شکست خوردند و فینال را از دست دادند.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

دیدگاه تان را بنویسید