دستیار مجیدی فاش کرد؛ قاسمی نژاد خرید هواداران بود!

دستیار فرهاد مجیدی می گوید امین قاسمی نژاد جزو گزینه های این مربی نبود ولی وقتی هواداران خواستار جذب او شدند، قاسمی نژاد به این تیم پیوست!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امین قاسمی نژاد شاه ماهی نقل و انتقالات در پیش فصل گذشته بود. او مرتب از باشگاه استقلال به باشگاه پرسپولیس در رفت و آمد بود و هواداران هر دو تیم او را می خواستند. در واقع هواداران هر دو تیم سرخ آبی بر این باور بودند که قاسمی نژاد چهره تعیین کننده لیگ بیست و یکم خواهد بود و تیمی که او را از دست بدهد، شاید جام قهرمانی را از دست بدهد.

اکنون و بعد از حضور امین قاسمی نژاد در استقلال که بیشتر یک خرید "رو کم کنی" در برابر پرسپولیس بود، صالح مصطفوی تایید کرده که جذب این بازیکن با خواست هواداران صورت گرفته و در فهرست خرید مجیدی نبوده است!

مصطفوی درباره جذب این بازیکن که در استقلال ناکام بود و بعد از حضور قرضی در گل گهر، همچنان کم فروغ ظاهر شد می گوید: امین قاسمی‌نژاد به نظر من خرید هوادار بود. هوادار باشگاه استقلال خیلی دوست داشت این بازیکن به استقلال بیاید‌. امین پسر خوب و فوتبالیست با کیفیتی است و تلاش شد او هم به‌عنوان خریدی که هواداران واقعا او را قبول داشتند و ما هم کیفیت فنی‌اش را دوست داشتیم، جذب شود.

همان زمان هم این بحث بود که قاسمی نژاد در فهرست مجیدی جای نداشته اما به خاطر تبعات احتمالی جذب نکردن این بازیکن، مجیدی تن به خرید این بازیکن داده است که در نهایت هم موفق نبود.

دیدگاه تان را بنویسید