ادامه محرومیت مدافع محبوب اسکوچیچ تا شهریور!

با انجام یک بازی دوستانه در قطر، مدافع محبوب دراگان اسکوچیچ همچنان محروم است و نمی‌تواند در بازی دوستانه بعدی تیم ملی هم به میدان برود!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای اردو تیم ملی در پنجره فیفا دی، منجر به برگزاری یک بازی دوستانه برابر الجزایر شد که نگرانی‌هایی را درباره شرایط این تیم در جام جهانی به دنبال داشت اما این مشکل، منجر به طولانی‌تر شدن یکی از ارکان اصلی خط دفاعی ایران هم شده است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ایرانی الاهلی قطر به علت محرومیت، در اردوی ایران در قطر حضور نداشت و در نبود او و شجاع خلیل زاده، اسکوچیچ از ترکیب مجید حسینی و نورافکن مقابل الجزایر استفاده کرد که پر اشتباه بودند و در نیمه دوم عارف آقاسی را جایگزین نورافکن کرد. اسکوچیچ در نهایت از این گفت که غیبت برخی بازیکنان منجر به افت فنی تیم او شده است.

اما نکته عجیب اینکه به علت فراهم نشدن دو بازی دوستانه در این پنجره از بازی‌های ملی، محرومیت کنعانی‌زادگان همچنان ادامه خواهد داشت و او همزمان فرصت انجام تمرین با تیم ملی را هم از دست می‌دهد و طبیعتا شناختی از تفکرات تاکتیکی اسکوچیچ برای جام جهانی ندارد.

کنعانی‌زادگان سال گذشته به علت تخلف اخلاقی در اردوهای تیم ملی و انتشار فایل صوتی نامناسب از این بازیکن، ابتدا به محرومیت از دو بازی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و لبنان محروم شد. در ادامه محرومیت او تقلیل یافت و به دو بازی دوستانه تبدیل شد.

به همین دلیل هم وقتی این مدافع برای اردوی تیم ملی در کانادا و در ادامه قطر دعوت شد بود، مسئله محرومیت منجر به این شد که او اردوی ایران را ترک کند ولی نه اسکوچیچ و نه این بازیکن فکر نمی‌کردند که ایران فقط یک بازی دوستانه انجام دهد و محرومیت کنعانی‌زادگان هم از این پنجره فیفا دی به شهریور ماه موکول شود!

او به خاطر همین شرایط نتوانست در اردوی دو هفته‌ای که در قطر برگزار شود، با تیم ملی تمرین کند. حال تصور کنید اگر تیم ملی در شهریور به جای دو بازی دوستانه، یک بازی انجام دهد، در این صورت کنعانی‌زادگان باز هم نمی‌توان در یک مسابقه کنار تیم ملی باشد و باید با کمترین شناخت از تاکتیک تیم ملی مسافر جام جهانی شود!

او در بهترین حالت باید امیدوار باشد که فدراسیون فوتبال دو بازی دوستانه را تدارک ببیند تا حداقل در یکی از بازی‌ها بتواند در ترکیب ایران به میدان برود. این برنامه‌ریزی برای دراگان اسکوچیچ هم خبری بدی است چرا که همه از علاقه وافر او به زوج خلیل زاده و کنعانی‌زادگان در مرکز خط دفاعی با خبر هستند.

دیدگاه تان را بنویسید