فوتسالیست ایران در آستانه لژیونر شدن به دردسر افتاد

ملی پوش فوتسال ایران بعد امضای قرارداد با تیم اسپانیایی متوجه شد به خاطر خدمت سربازی نمی تواند راهی این تیم شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مسلم اولادقباد در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال، با باشگاه پالمای اسپانیا به توافق رسید و قراردادی با این باشگاه امضا کرد. در شرایطی که او مشغول انجام کارهای مربوط به سفر به اسپانیا بود، از طریق فدراسیون فوتبال متوجه شد که نمی‌تواند از قانون معافیت بازیکنان ملی‌پوش تا سن 30 سالگی استفاده کند و به این ترتیب، انتقال ستاره تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2021 به اسپانیا منتفی شد.

اولادقباد در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: هنگامی که کارهای سربازی خودم را از طریق فدراسیون فوتبال دنبال می‌کردم، متوجه شدم قانون 30 سالگی فقط برای رشته‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال است و ملی‌پوشان فوتسال و فوتبال ساحلی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. من فکر می‌کردم فوتسال شامل این قانون می‌شود و به همین خاطر قرارداد بستم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در مورد پیگیری باشگاه اسپانیایی برای خرید وی تصریح کرد: مدیران پالما مشکلات مرا نمی‌دانند و به من اعلام کردند به خاطر جذب تو، با بازیکن دیگری مذاکره نکرده‌ایم. این انتقال منتفی شده است و حالا باید وکیل پیدا کنم تا پالما از من غرامت نخواهد. می‌توانم به صورت یک ماهه به اسپانیا بروم، اما در این شرایط باید هر ماه برگردم تا ماندنم را تمدید کنم که میسر نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید