خرافه‌ای عجیب در تیم ملی ولز + عکس

بازیکنان ولز در حالی به صورت نامنظم عکس‌های یادگاری می‌گیرند که این موضوع ریشه‌ای خرافی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان لیگ ملت‌های فوتبال اروپا 2022 تیم ملی ولز شروع خوبی داشته است، اما موضوعی که بیش از نتایج شیرها مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد، نحوه ایستادن بازیکنان این تیم در عکس‌های یادگاری پیش از شروع بازی‌ها است که به نظر می‌رسد ریشه‌ای خرافی دارد.

خبر آنلاین نوشت: آن‌ها پیش از شروع بازی به شکلی نامنظم و بر خلاف روند رایج در بین تیم‌های دیگر ایستادند (سه نفر ایستاده و هشت نفر نشسته!) این مسئله اما یک ریشه خرافی در بین ولزی‌ها دارد که به پیروزی (۱ - ۲) آن‌ها برابر ایتالیا برمی‌گردد.

در آن زمان بازیکنان ولز ناخواسته به طور نامنظم ایستادند و پس از دیداری که با پیروزی تاریخی برابر ایتالیا به پایان رسید، چینش پراکنده بازیکنان در عکس یادگاری برای آنها تبدیل به یک عادت شد .

پس از آن، تیم ولز در چندین نوبت به این شکل ظاهر شد، اما در «یورو ۲۰۱۶» که برای اولین بار با صعود تاریخی آنها به جمع هشت تیم همراه شد، این موضوع توجه بیشتری را به خودش معطوف کرد.

تیم ملی ولز

وقتی از جو لیدلی بازیکن ولزی در این خصوص سوال شد، او در جواب گفت: "ابتدا به آن اهمیتی نمی دادیم، اما بعد شروع کردیم به بررسی عکس هایی که با هم می گیریم، وحشتناک بود، اما فکر می کردیم باید این عادت را حفظ کنیم. این موضوع در تیم ملی بازتاب مثبتی داشت زیرا این تصاویر برای ما خوش شانسی می آورد.

نحوه ایستادن بازیکنان قبل از بازی‌ با سوئیس که ولز در آن به تساوی رسید، سوژه روزنامه انگلیسی «دیلی میل» شد و آنها نوشتند: "اگر بازیکنان ولز به خرافات اعتقاد داشته باشند، احتمالا این افسانه ادامه خواهد داشت. آنها توانستند به لطف کمی شانس و VAR بعد از تصویر غیر متعارف خود قبل از مسابقه، یک امتیاز مقابل سوییس کسب کنند."

با این حال این مدل ایستادن برابر هلند به داد آنها نرسید و برابر این تیم تن به شکست دادند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید