نظر ملی‌پوشان درباره اردوی قطر/ یک نگرانی مشترک!

دو ملی‌پوش جوان ایران درباره شرایط اردوی تیم ملی در قطر صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حاشیه اردوی ملی پوشان فوتبال ایران که به میزبانی قطر در حال پیگیری است، امیر عابدزاده و مهدی مهدی‌پور دو ستاره جوان تیم ملی (دروازه‌بان و هافبک) از اهمیت فیفا دی فعلی صحبت کرده و استفاده بهینه از این اردو را مهم‌ترین موضوع پیش رو در مسیر آماده سازی برای جام جهانی 2022 قطر دانستند. نگرانی مشترک ملی‌پوشان ایران برای ادامه روند آماده سازی، فراهم کردن بازی‌های تدارکاتی توسط فدراسیون در زمان مناسب است.

عابدزاده: باید نهایت استفاده را از اردوی قطر ببریم

تیم ملی فوتبال ایران کره جنوبی امیر عابدزاده

امیر عابدزاده در خصوص شرایط اردویی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: چند روزی از اردو می‌گذرد و شرایطمان خداراشکر خوب است. تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و با همه شرایط موجود خودمان را آماده می‌کنیم که بتوانیم اردوی خوبی داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی گفت: با توجه به اینکه طولانی‌ترین اردوی قبل از جام جهانی است، باید نهایت استفاده را ببریم. از بیرون هم تلاش می‌کنند که بتوانیم بازی‌هایی را برگزار کنیم. این بازی‌ها می‌تواند خیلی به ما کمک کند. ان‌شاالله دست به دست هم و متحد، بتوانیم لحظه‌های خیلی خوبی را در جام جهانی رقم بزنیم، افتخار کشور باشیم و خنده و شادی را بین مردم ببینیم. باید نهایت استفاده را از اردوهای پیش رو ببریم.

وی افزود: اولین بار است که جام جهانی در زمستان برگزار می‌شود بنابراین اکثر تیم‌های خوب مانند انگلیس خیلی بهتر از جام جهانی‌های قبلی هستند چون همه بازیکنان در اوج هستند و خستگی آخر فصل را ندارند. ما هم قطعا باید به فکر این باشیم که نهایت تلاشمان را بکنیم. بهترینِ خودمان باشیم و به تیم ملی کمک کنیم تا دل مردم شاد شود. لحظه‌هایی را رقم بزنیم که به خوبی از آن یاد شود و خنده را روی لب مردم عزیز بیاوریم.

مهدی‌پور: امیدواریم بازی تدارکاتی داشته باشیم

استقلال و فولاد مهدی مهدی پور

مهدی مهدی‌پور در خصوص شرایط اردویی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: شرایط اردو خوب است. تیم با تمام قدرت کارش را دنبال می‌کند. امیدواریم در این زمان یکی دو بازی خوب داشته باشیم که شرایط بهتری ایجاد کنیم و برای بازی‌های جام جهانی آماده‌تر باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ان‌شاالله شرایط طوری رقم بخورد که با 100درصد آمادگی در این مسابقات شرکت کنیم و برای مردم عزیزمان افتخار آفرین باشیم.

ترابی: بدون بازی تدارکاتی عقب میفتیم

پرسپولیس مهدی ترابی

مهدی ترابی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران در اردوی قطر اظهار داشت: دو، سه روز است اردوی‌مان آغاز شده و شرایط خوبی برقرار است. با اضافه شدن بازیکنان شرایط بهتر می‌شود تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم.

وی افزود: تمرکزمان روی تمرینات است و خواسته کادرفنی برگزاری بازی‌های تدارکاتی است. نیاز ما بازی تدارکاتی  است و اگر برگزار نشود از رقبا عقب می‌افتیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و با آمادگی عالی وارد مسابقات شود.

همچنین علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران نیز در خصوص اردوی قطر گفت: کمپی که در اختیارمان گذاشته‌اند، خوب است و امیدوارم از فیفادی به نحو احسن استفاده کنیم. با اضافه شدن یکی دو بازیکن تیم ملی تکمیل می‌شود. تنها نگرانی ما در نظر نگرفتن بازی تدارکاتی است و امیدوارم بتوانیم دو، سه بازی دوستانه انجام دهیم. 5،6 ماه دیگر به آغاز جام جهانی نمانده است و الان در مهم‌ترین فیفادی قرار داریم.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند، لیاقت‌شان را داشته‌اند و امیدوارم بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید