اعطای نشان سلطنتی به سه فوتبالیست سرشناس بریتانیایی

گرت بیل، ریو فردیناند و جیمز میلنر سه فوتبالیستی هستند که همراه با سایر ورزشکاران نشان سلطنتی بریتانیا را دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سه فوتبالیست سرشناس بریتانیایی در فهرست ورزشکارانی هستند که همزمان با تولد ملکه انگلیس، نشان سلطنتی دریافت خواهند کرد.

ملکه انگلیس در روز چهارشنبه و به مناسبت تولدش، به لیستی از افراد نشان سلطنتی اعطا خواهد کرد که با انتشار این لیست، نام گرت بیل، ستاره فوتبال ولز، ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد و جیمز میلنر، بازیکن تیم لیورپول در کنار چندین اسطوره ورزشی دیگر انگلیس دیده می شود.

 

گفتنی است که دلیل اعطای مقام MBE به گرت بیل به دلیل خدمات وی در زمینه ورزش فوتبال و فعالیت های خیرخواهانه بود و پس از کسب 20 جام و به ثمر رساندن 100 گل که 5 جام لیگ قهرمانان و سه گل در فینال این جام را شامل می شود، به وی اعطا خواهد شد.

بیل همینطور نزدیک به 1 میلیون یورو به بیمارستان های ولز برای مبارزه با کروناویروس اهدا کرد که این فعالیت ها نیز دلیل مکملی برای دریافت نشان ملکه انگلیس از سوی وی بود.

همینطور معین علی، به دلیل فعالیت های مثبتش در کریکت و فعالیت های خیرخواهانه وی، نشان OBE خواهد گرفت؛ علی که اجدادی پاکستانی دارد، از نمادهای مقابله با نژاد پرستی و اسلام هراسی در ورزش انگلیس بوده و همیشه به خود افتخار کرده است.

از دیگر نفرات حاضر در این لیست می توان به ایو مویرهد، دارنده مدال المپیک کرلینگ، ریو فردیناند و جیمز میلنر ، فوتبالیست های انگلیسی اشاره کرد که دو نفر از OBE و میلنر MBE دریافت خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید