فدراسیون فوتبال: 5 بازیکن جایگزین آبی ها می شوند/ منافع ملی برای استقلال ارجحیت ندارد!

مدیر رسانه‌ای تیم ملی، از تصمیم قطعی فدراسیون برای خط زدن بازیکنان استقلال سخن گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ؛در شرایطی که ظاهرا قرار شده بود تا طبق توافق صورت گرفته بین اسکوچیچ و باشگاه استقلال فقط 2 بازیکن از ملی پوشان استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کنند اما فرهاد مجیدی این کار را نکرد و به همه ملی پوشان خودش در این مسابقه بازی داد.

خبرآنلاین نوشت: این اتفاق در حالی افتاد که در کمتر از 24 ساعت از این تصمیم فرهاد مجیدی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی قلم قرمز خودش را روی نام 5 بازیکن ملی پوش کشید.اردوی تیم ملی از روز گذشته در هتل المپیک آغاز شده است اما ملی‌پوشان استقلال پس از بازی تیم‌شان به اردو نرفتند و به منازل‌شان بازگشتند. عارف غلامی، سید حسین حسینی، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی مهدی‌پور نفرات ملی‌پوش استقلال هستند که با تصمیم اسکوچیچ شانس حضور در اردوی قطر را از دست دادند.

تماس با مسئولان فدراسیون به اینجا رسید که این تصمیم قطعی است و بازیکنان دیگری از سایر تیم ها جایگزین بازیکنان استقلال خواهند شد.محمد جماعت مدیر رسانه ای فدراسیون فوتبال در این باره می گوید:«متاسفانه استقلالی ها به نظم و انضباط اهمیتی ندادند. همه چیز خیلی شفاف بود و ما نهایت تعامل را با باشگاه استقلال داشتیم. بارها و بارها با باشگاه در این زمینه مذاکره کردیم و تمام تلاش مان این بود تا شرایط خوبی را برای استقلال تامین کنیم اما آنها کار دیگری کردند و نظم و انضباط را زیر پا گذاشتند.»

او ادامه داد:« این تصمیم قطعی است و بازیکنان دیگری از تیم های دیگر جایگزین بازیکنان استقلال خواهند شد. به نظر برای باشگاه استقلال منافع ملی ارجحیت ندارد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید