آنچلوتی: غمگینم!

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید امیدوار است تیمش لیاقت لازم برای قهرمانی در اروپا را داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از فینال لیگ قهرمانان شرکت کرد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

حضور در پنجمین فینال لیگ قهرمانان: "من از همه این مسابقات خاطرات خوبی دارم. در سال 2005 که بهترین بازی را مقابل لیورپول انجام دادیم، در نهایت شکست خوردیم. البته قرار نیست به بازیکنان رئال مادرید بگویم برای پیروز شدن باید بد بازی کنند (با خنده). ما از فرصت کافی برخوردار بودیم تا خود را به خوبی برای این دیدار آماده کنیم و من فکر می کنم در شرایط خیلی خوبی به پاریس رسیدیم. مطمئنم بهترین بازی خود را ارائه خواهیم داد، اما مطمئن نیستم که با بهترین عملکرد نیز پیروز شویم. در فوتبال مواردی وجود دارد که نمی‌توانی آنها را کنترل کنی. این فینال پنجم است، اما همان طعم سابق را دارد و باید از این دیدار لذت برد."

برنامه بازی رئال مادرید: "باید خود را آماده کرده و کیفیت بالایی در این دیدار از خود نشان دهیم. ما در بازی های گذشته کیفیت و تعهد تیمی خود را ثابت کردیم و بازیکنان تعویضی توانستند سرنوشت بازی را رقم بزنند. من فکر می‌کنم لیورپول نیز یک بازی فشرده و با کیفیت فردی بالایی ارائه خواهد داد. ما به خاطر همه اتفاقاتی که پیش از این نیز در موردش صحبت شده، مستحق رسیدن به فینال بودیم؛ مواردی مثل کیفیت فنی، استعداد، تعهد ... تاریخ و سابقه این باشگاه ما را در مواقع دشوار به سمت جلو سوق داده است. ما مستحق صعود به فینال بودیم و اگر می خواهیم نشان دهیم شایسته قهرمانی هستیم، باید فردا این مسئله ثابت کنیم."

رفتن از اورتون به رئال مادرید: "هواداران اورتون فردا حتما از ما حمایت خواهند کرد. رقابت بزرگی بین این تیم با لیورپول وجود دارد. من خاطرات بسیار خوبی از دوران حضورم در آنجا داشته و در سمت آبی ها هستم."

احساس خوشحالی پیش از فینال: "من؟ نه، غمگینم (با خنده) من واقعا از امسال و دوران حضور در این باشگاه و کار کردن با این بازیکنان لذت می برم و این روند ادامه خواهد داشت. من در حال حاضر خیلی آرام هستم، اما می دانم که فردا بعدازظهر کمی نگران خواهم بود. البته اما نگرانی با میل بازیکنان به پیروزی که به من اعتماد به نفس می دهند، برطرف خواهد شد."

بازگشت ناگهانی به رئال مادرید: "درست در همین مقطع و یک سال پیش بود که با خوزه آنجل و فلورنتینو پرس تماس گرفتیم. ما از انتظارات تاریخچه این باشگاه باخبریم. رسیدن به فینال برای ما بسیار مهم بوده و فصل بسیار بسیار خوب رقم خورده است. ما به رسیدن به بالاترین هدف نزدیک هستیم و برای همین نیز تلاش خواهیم کرد. فضای حاکم بر تیم خوب است و این بازیکنان به خوبی از پس چنین مسابقانی برمی آیند. بازیکنان باتجربه با اشتیاق فراوان و با اعتماد به نفس به جوانان کمک می کنند تا محیط تیم آرام شود."

شایعات جذب سادیو مانه: "سوال پرسیدن در مورد بازار تابستانی در نشست امروز جسارت می خواهد، من به شما تبریک می گویم (با خنده) من در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت نمی کنم، اما می توانم به شما بگویم که سادیو مانه بازیکن بزرگی است."

شرایط چمن و انتقادات یورگن کلوپ: "می دانم که آنها زمین چمن را عوض کرده اند، ما هنوز آن را ندیده ایم. اما مطمئن هستم که شرایط خوب خواهد بود."

استراحت بیشتر رئال مادرید نسبت به لیورپول: "ما در سال 2014 مشکلاتی داشتیم و چندین بازیکن مصدوم بودند، اما در نهایت موفق شدیم در فینال پیروز شویم. اگر بازیکنی مصدوم باشد، نمی تواند بازی کند. این آخرین بازی فصل است و بازیکنان تمام تلاش خود را برای رسیدن به این دیدار می کنند."

تفاوت این رئال مادرید نسبت به تیم سال 2014. "هر تیم و مسابقه ای تاریخچه و استراتژی خود را دارد. انگیزه تیمی در همان سطح است و کمی کمتر نگران هستیم. بازی فینال در لیسبون کلید موفقیت رئال مادرید در سال های اخیر بوده است.

عملکرد کریم بنزما: "کریم اکنون در داخل و خارج از زمین قدرت رهبری بیشتری دارد، چیزی که تغییر نکرده فروتنی و کیفیت اوست."

 

دیدگاه تان را بنویسید