واکنش نکونام به دستیاری اسکوچیچ؛ برعکس نگفتید؟!

جواد نکونام به دستیاری اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جواد نکونام کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره برگزاری جام جهانی در نزدیکی ایران و اینکه تیم ملی قرار است دو بازی دوستانه در فاصله زیادی نسبت به کشور برگزار کند، گفت: ان‌شاءالله تیم ملی موفق باشد. آرزوی قلبی‌ام این است که تیم ملی موفق باشد. هر جا که می‌روم، اگر تعریف و تمجیدی باشد، می‌گویم. من در همه رده‌های ملی بازی کرده‌ام و تمام افتخاراتم را مدیون فوتبال کشور و پرچم ایران هستم و الان نمی‌توانیم ایرادی بگیریم، چون تصمیمات گرفته شده است.

نکونام در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کنید از کادر فنی و بازیکنان فولاد، کسی همراه با تیم ملی به جام جهانی قطر می‌رود، گفت: برای تماشا؟! به چه دلیل باید کادر تیم ما را ببرند؟!

وی در واکنش به اینکه صحبت‌هایی درباره حضورش به‌عنوان دستیار اسکوچیچ مطرح شده است، عنوان کرد: برعکس نگفتید؟ عکس این مسئله را ما در خدمتیم.

نکونام در واکنش به اینکه آیا ممکن است پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی برای او بیاید، تصریح کرد: برای من؟ تیم ملی الان مربی دارد.

وی درباره احتمال حضور بازیکنان فولاد در جام جهانی گفت: کیفیت بازیکنان ما مشخص است و این را اعلام کردیم. هر بازیکنی که انتخاب شود یا نشود، باید احترام بگذاریم، چون خودم یک مربی هستم و دخالت نمی‌کنم. نظرم را اعلام نمی‌کنم، ولی در نهایت احترام می‌گذارم، چون در نهایت سرمربی تیم ملی است که باید بهترین نفراتش را بگذارد و برنده شود و بهترین عملکرد را داشته باشد تا بتواند جواب هم بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید