جهانبخش، بدترین بازیکن فصل فاینورد!

علیرضا جهانبخش فصل ناامید کننده ای را در فاینورد پشت سر گذاشته و برخلاف موفقیت تیمش، او نتوانست تاثیرگذاری خوبی در این تیم داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علیرضا جهانبخش تابستان امسال بالاخره از برایتون جدا شد و به کشوری رفت که فوتبالش در آنجا شکوفا شده و به چشم آمده بود. او بعد از ترک برایتون، مجددا به هلند بازگشت تا خاطره سال های درخشان در آلکمار را زنده کند. حضور جهانبخش در فاینورد هلند در ابتدا خوب و موثر بود اما رفته رفته افت کرد و تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شد و حتی در صعود فاینورد به فینال لیگ کنفرانس اروپا هم چندان تاثیرگذار نبود.

رسانه fcupdate هلند در گزارشی به بررسی عملکرد بازیکنان تیم فوتبال فاینورد روتردام در فصل اخیر لیگ برتر این کشور پرداخت و به علیرضا جهانبخش بازیکن ملی پوش کشورمان نمره ۴ (کمترین نمره) را داد.

این سایت درباره جهانبخش نوشت: "وقتی استیون برگویس تصمیم گرفت به آژاکس برود، فاینورد فکر می‌کرد جهانبخش را به عنوان جانشین مناسبی برای او پیدا کرده است. حتی بسیاری از هواداران معتقد بودند که این باشگاه با بازیکن ایرانی به عنوان رهبر جدید حملات خود پیشرفت می‌کند. با این حال، این امر به هیچ وجه نشان داده نشده است. جهانبخش فصل بسیار ناگواری را پشت سر گذاشته است. او سال فوتبالی را با حضور در تیم اصلی شروع کرد، اما به سرعت نیمکت نشین شد. این مهاجم باتجربه امیدوار است بعد از تابستان امسال بتواند توانایی‌های خود را نشان دهد."

دیدگاه تان را بنویسید