ساغلام: نباید کار را شل بگیریم/ مطهری به نشست خبری نیامد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با توجه به 8 امتیازی که در این 4 هفته آخر گرفته‌ایم کمی خودمان را از تیم‌های انتهای جدول جدا کرده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ارطغرل ساغلام در نشست خبری پیش از مسابقه پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: از صمیم قلب می‌خواهم بگویم با توجه به اینکه در این هتل ساکن هستم از حضور میهمانانی مثل شما خوشحالم. امروز برنامه‌ تمرینی را انجام دادیم و بعد بازی جوانان سپاهان و تراکتور را دیدم و بعد جلسه آنالیز داشتیم و در این ترافیک به نشست خبری آمدم تا شرمنده شما نشوم.

وی ادامه داد: قبل از هرچیز باید از شرایط تیم صحبت کنم. با توجه به 8 امتیازی که در این 4 هفته آخر گرفته‌ایم کمی خودمان را از تیم‌های انتهای جدول جدا کرده‌ایم و تقریبا فاصله‌ای 8 امتیاز با این تیم‌ها داریم. خیال‌مان تا حدودی راحت شده است. قبل از تمرین به بازیکنان گفتم که هر لحظه ممکن است با هر حادثه‌ای در فوتبال مواجه شوید و به همین دلیل نباید کار را شل و بگیریم و راحت باشیم و باید کار را جدی بگیریم.

به گزارش جی پلاس؛ همچنین حمید مطهری، مربی پرسپولیس با توجه به محرومیت یحیی گل محمدی باید در نشست خبری شرکت می کرد اما او به نشست خبری نرسید.

دیدگاه تان را بنویسید