نتایج کامل فوتبال اروپا؛

پیروزی لورکوزن بدون گلزنی سردار و صعود به لیگ قهرمانان/ تحقیر یونایتد توسط برایتون در شب تساوی بدموقع لیورپول+ عکس

تیم فوتبال لورکوزن در حالی با نتیجه 4 بر 2 حریفش را شکست داد که مهاجم ایرانی اش موفق به گلزنی نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم فوتبال لورکوزن در هفته سی و سوم و ماقبل پایانی بوندسلیگا با پیروزی مقابل هوفنهایم حضورش در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کرد. سردار آزمون در این دیدار 65 دقیقه حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. شیک دو بار و دیابی و آلاریو هر کدام یک بار گلزنی کردند. یاران آزمون با این پیروزی 61 امتیازی شده و جایگاه سومی خود را قطعی کردند.

دورتموند نیز با نتیجه 3 بر یک گریتر فروت را شکست داد و نایب قهرمانی اش قطعی شد. بایرن مونیخ از مدتها قهرمانی در بوندسلیگا را مسجل کرده است.

لیگ برتر انگلیس

در دیداری از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس، چلسی که در استمفوردبریج میزبان ولورهمپتون بود تن به تساوی ۲-۲ داد.لوکاکو در دقایق ۵۶ (پنالتی) و ۵۸ برای آبی‌های لندن گل زد. ترینکائو در دقیقه ۷۹ گل نخست نارنجی‌ها را زد و دقیقع ۷+۹۰ کودی آب سردی بر پیکره هواداران آبی ریخت. این سومین هفته‌ای بود که چلسی پیروز نشد. با این تساوی در حضور مالک جدید تاد بولی، چلسی ۶۷ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. ولورهمپتون ۵۰ امتیازی هم تیم هشتم جدول است. در دیگر دیدار منچستریونایتد مقابل برایتون متحمل شکست سنگین 4 بر صفر شد. به این ترتیب یونایتدها هیچ شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده ندارند.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد از تاتنهام میزبانی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. نیمه نخست کم‌کم لیورپول نبض بازی را در دست گرفت و چندین موقعیت خوب گلزنی هم خلق کرد، اما نمایش تماشایی قرمزها با گلزنی شاگردان کلوپ همراه نشد. برخلاف جریان بازی در دقیقه ۵۶ ضدحمله‌ای از اسپرز با پاس سسنیون و ضربه نهایی سون تبدیل به گل نخست بازی برای مهمان شد. حملات لیورپول سرانجام دقیقه ۷۴ به بار نشست. شوت دیاس با برخورد به پای بنتانکور تغییر مسیر داد و به گوشه دروازه لوریس رفت. حملات پردامنه لیورپول در دقایق پایانی .. لیورپول با این تساوی ۸۳ امتیازی شد و جای منچسترسیتی را با تفاضل گل بهتر در صدر جدول گرفت، اما یک بازی بیشتر انجام داده. تاتنهام هم که ۶۲ امتیازی شد از رده پنجم بالا نیامد.

لالیگا

در هفته سی‌وپنجم لالیگا اسپانیا، بارسلونا در خانه رئال‌بتیس به برتری ۲-۱ رسید. بارسا که در دقیقه ۷۶ توسط فاتی به گل رسید، در دقیقه ۷۹ با گل بارترا بازیکن سابقش دروازه‌اش را باز شده دید. اما دقیقه ۴+۹۰ آلبا گل دوم را زد تا تیم ژاوی به بردی مهم برسد. با این برد بارسلونا ۶۹ امتیازی شد تا به نایب‌قهرمانی نزدیک‌تر شود. بتیس ۵۸ امتیازی هم در رده پنجم جدول باقی ماند.

بایرلورکوزن

دیدگاه تان را بنویسید