تغییر سیستم صلاح برای کسب توپ طلا

مهاجم مصری لیورپول معتقد است برای رسیدن به توپ طلا باید علاوه بر آمار فردی و گلزنی جام هم به دست بیاورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لیورپول در تاریخ 28 می در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و در رقابت برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر، آنها تنها یک امتیاز با منچسترسیتی فاصله دارند. محمد صلاح نیز در این فصل 30 گل در 46 بازی به ثمر رسانده و می داند که اگر می خواهد در کنار کریم بنزما مدعی اصلی کسب توپ طلا باشد، باید در ادامه فصل در فتح عناوین قهرمانی موفق ظاهر شود.

محمد صلاح گفت: دفعه قبل در کورس رقابت برای توپ طلا مغلوب شدم، زیرا 40 گل زدم و البته هیچ جامی نبردیم. این بار تعداد گل های من واقعا زیاد است و البته تا اینجا نیز فاتح یک قهرمانی شده ایم. اگر دو جام بعدی را نیز فتح کنیم، رقابت برای فتح توپ طلا در سال 2022 واقعا هیجان‌انگیز خواهد بود. در این بین ما باید روی اهداف اصلی تمرکز کنیم که فتح جام برای لیورپول است، سپس بقیه موارد خودش رخ خواهد داد. 

این بهترین فصل من در لیورپول است. آمار گلزنی و پاس گل های من بالاست و میزان خلق موقعیت من بالاترین رقم را در لیگ برتر به خود اختصاص داده است. وقتی لیورپول مغلوب شده و یا من سرنوشت بازی را رقم نمی زنم، احساس خوبی ندارم، اما وقتی تیم برنده می‌شود و من گل نمی‌زنم، باز هم خیلی خوشحالم. من فقط سعی می‌کنم با یافتن چیزهای کوچکی به خودم انگیزه فراوانی بدهم. سعی می‌کنم به یک رکورد کوچک و عادی را به عنوان هدف خود قرار داده و ذهنم را مشغول کنم. سعی می‌کنم با این رکوردهای پیش رو را از آن خود کنم و بدین ترتیب همیشه تشنه کسب موفقیت های جدید هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید