در حاشیه نشست هیئت اجرایی شورای المپیک آسیا؛

دیدار رییس کمیته ملی المپیک با مسئول سولیداریتی IOC

رئیس کمیته ملی المپیک ایران با مسئول سولیداریتی IOC دیدار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه دیدار های رییس کمیته ملی المپیک با مسئولان و مدیران OCA دکتر صالحی امیری  با نیامکی  مسئول سولیداریتی IOC نیز دیدار و گفتگو کرد.

صالحی امیری ضمن اشاره به برنامه های آموزشی انجام شده و در دست انجام سولیداریتی  کمیته ملی المپیک کشورمان بر ضرورت افزایش دوره های آموزشی تاکید و خواستار حمایت بیشتر سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک در این زمینه شد.

سپس رییس سولیدارتی کمیته بین المللی المپیک ضمن قدر دانی از حمایت های کمیته ملی المپیک ایران از ورزشکاران افغانستانی، در خصوص افزایش ظرفیت های همبستگی در ایران قول مساعد داد و عنوان داشت در این مدت ارتباط خوبی بین کمیته ملی المپیک ایران و مدیران IOC برقرار شده است . 

وی در ادامه در خصوص بورسیه ورزشکاران ایرانی تصریح کرد: با توجه به فعالیت خوبی که در این مدت شاهد بوده ایم بخش سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک با حداکثر ظرفیت از بورسیه ورزشکاران ایرانی حمایت کرده و‌این روند ادامه خواهد داشت.

نیامکی در خاتمه گفت: انصافا فعالیت های آموزشی کمیته ملی المپیک در سالهای اخیر در ورزش ایران بسیار رضایتمند بوده و به همین دلیل به حمایت های خود در این زمینه ادامه می دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید