پرسپولیس چطور از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فرار می‌کند؟

پرسپولیس در صورتی که نتواند مطالبات آنتونی استوکس را پرداخت کند، باز هم با پنجره بسته در فصل نقل و انتقالات رو به رو می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پرسپولیسی‌ها نگران‌های زیادی از بابت بدهی به آنتونی استوکس دارند که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این بازیکن بریتانیایی منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم می شود.

باشگاه پرسپولیس تا 11 اردیبهشت برای پرداخت 86 هزار دلار استوکس فرصت دارد اما از این باشگاه فعلا خبری از تهیه پول و یا پرداختی به این بازیکن خبری نیست.

پیگیری های حکایت از این دارد که مسئولان این باشگاه برای تهیه این پول چشم امید به پرداختی از سوی ایرانسل حامی مالی خود و همچنین پرداختی از سوی کارگزار دارند.

ظاهرا قرار است در هفته جاری از سوی این دو پولی به حساب باشگاه تزریق شود تا هم مطالبات مهاجم ایرلندی پرداخت شود و هم اینکه 10 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان به حسابهایشان ورایز شود.

پیش از این باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم  نامه زده بود تا در صورت موافقت از مطالبات بلوکه شده این باشگاه در AFC پول استکوس پرداخت شود اما ای اف سی جوابی به این درخواست نداد.

این باشگاه باید برای فرار از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این پول را به استوکس بدهد. البته اگر این باشگاه تا تاریخ مدنظر کمیته انضباطی فیفا ندهد پنجره نقل و انتقالاتی بسته می شود و هرگاه پول پرداخت شود پنجره باز می شود./ آخرین خبر

 

دیدگاه تان را بنویسید