تیم ملی اتریش؛ مقصد سرمربی منچستریونایتد

نشریه اتریشی کوریه ادعا کرد که رالف رانگنیک، سرمربی فعلی منچستریونایتد، به زودی هدایت تیم ملی اتریش را برعهده خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رانگنیک در میانه این فصل به عنوان جانشین اوله‌گنار سولسشر و سرمربی موقت منچستریونایتد انتخاب شد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و مدیران این باشگاه به تازگی اریک تن هاخ را به عنوان سرمربی فصل آینده معرفی کردند.

در ابن بین، اکنون نشریه کوریه ادعا کرد که رانکنیگ قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش انتخاب شود و فردا این خبر به طور رسمی اعلام خواهد شد. 

براساس گزارش این نشریه، فردا هیئت مدیره فدراسیون فوتبال اتریش ساعت 11 صبح تشکیل جلسه خواهد داد و احتمالا یک ساعت بعد خبر حضور رانگنیک روی نیمکت تیم ملی این کشور اعلام خواهد شد.

رانگنیک پیش از حضور روی نیمکت منچستریونایتد، سال ها به عنوان مدیر بخش فوتبال گروه باشگاه های ردبول فعالیت می کرد و شناخت زیادی از فوتبال اتریش دارد و به همین دلیل، فدراسیون فوتبال این کشور امیدوار است که او بتواند سبک فوتبال هجومی اش را در تیم ملی اتریش به راحتی به اجرا بگذارد.

رانگنیک در صورت برعهده گرفته هدایت اتریش جانشین فرانکو فودا خواهد شد که بعد از ناکامی در رساندن این تیم به جام جهانی از کار برکنار شد.

پیش از این گفته می شد که رانگنیک در پایان این فصل، به عنوان مشاور در باشگاه منچستریونایتد به کار ادامه خواهد داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید