سگ پلیس مسابقه فوتبال را بهم زد و بهترین بازیکن زمین شد!+عکس

ورود یک سگ پلیس به درون زمین دیداری از جام منطقه ای برزیل، باعث وقفه در جریان بازی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در حالی که سگ های پلیس به نظم و انضباط خود معروف هستند، گاهی اوقات حتی بهترین آنها در واحدهای پلیس منطقه نیز ممکن است پس از دیدن یک توپ کنترل خود را از دست بدهند. این دقیقا همان چیزی است که باعث شد تا یک سگ پلیس وارد زمین مسابقه شده و باعث وقفه در برگزاری دیدار فینال مسابقات قهرمانی ایالتی در برزیل شود.

یک سگ پلیس که از انتظار در کنار زمین خسته شده بود، تصمیم گرفت در فینال مسابقات جام ایالتی پرنامبوکو وارد زمین شده و به بازیکنان بپیوندد. اما چیزی که باعث شد تا مخاطبان در فضای مجازی به آن واکنش دهند این بود که چگونه بازیکنان منتظر ستاره چهار پا بودند تا با دیدن دویدن های او کمی سرگرم شوند.

در نیمه دوم بازی فشرده بین نائوچیکو و رترو در آفلیتوس جایی که رترو با 1 گل پیروز شد، یک سگ پلیس وارد میدان شد و گویی او صاحب زمین مسابقه است، به اطراف می دوید. در حالی که در ابتدا ورزشکاران کمی گیج و متعجب دیده می شدند، آنها سر جای خود ایستادند و دویدن های این سگ را به نظاره نشستند.

بعد از چند دقیقه، برخی از بازیکنان سعی کردند سگ را از زمین مسابقه بیرون کنند اما نتیجه نداد. در واقع، این سگ پلیس توانست توپ مسابقه را نیز از آن خود کرده و در حالیکه آن را به دهان گرفته بود، دور تا دور زمین مسابقه می دوید.

در نهایت، پرسنل پلیس موفق شدند با توپ دیگری حواس این سگ بازیگوش را منحرف کنند و او را مهار کنند. پس از چند نوازش، سگ و پلیس مأمور مسابقه در حال خروج از زمین با تشویق جمعیت دیده شدند.

پس از پایان مسابقه، تصویری از توپ این بازی که توسط این سگ پلیس به دهان گرفته شده بود، در فضای مجازی منتشر شد و به دلیل تیز بودن دندان های این سگ، توپ مسابقه کاملا سوراخ و پاره شده بود.

در رسانه های اجتماعی، برخی این سگ را MVP واقعی مسابقه (بهترین بازیکن میدان) لقب دادند، زیرا فرارهای تند و تیز او باعث ایجاد میم ها و جوک های آنلاین زیادی شد. بسیاری از هواداران نائوچیکو نیز که از باخت تیم خود ناراحت بودند، بازیکنان این تیم را مسخره کردند.

 

سگ پلیس مسابقه فوتبال را بهم زد+عکس

سگ پلیس مسابقه فوتبال را بهم زد+عکس

سگ پلیس مسابقه فوتبال را بهم زد+عکس

دیدگاه تان را بنویسید