تقدیر خانواده رونالدو از طرفداران لیورپول+ عکس

خانواده رونالدو از حمایت طرفداران لیورپول در بازی روز گذشته به خاطر از دست دادن فرزندش، تشکر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بعد از حمایت تماشاگران لیورپولی از کریستیانو رونالدو به خاطر از دست دادن فرزند جنین خود، خانواده بازیکن از پیام ‌آن‌ها تشکر کرد.

یک رقابت تاریخی در روز سه‌شنبه کنار گذاشته شد، زیرا هر دو گروه از طرفداران گرد هم آمدند تا از مهاجم غمگین منچستریونایتد و شریک زندگی‌اش حمایت کنند.

photo_۲۰۲۲-۰۴-۲۰_۱۲-۴۳-۴۵+(2)

خانواده کریستیانو رونالدو از هواداران لیورپول به خاطر حمایتشان از مهاجم منچستریونایتد پس از مرگ فرزندش تشکر کردند.

الما، خواهر رونالدو، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این اتفاق تشکر کرد و نوشت:« به خاطر این کار از تو ممنون هستیم لیورپول. کاری را که شما امروز انجام دادید هرگز فراموش نخواهیم کرد.»

کاتیا، خواهر دیگر این بازیکن پرتغالی، نیز اقدام هواداران لیورپول را فراتر از دنیای فوتبال توصیف کرد و دولورس آویرو، مادر رونالدو، هم با انتشار پستی از انجیل نوشت:«با تمام وجود به خدا اعتماد کنید و به دانش خودتان تکیه نکنید. در تمامی مسیرها او را در نظر داشته باشید و او شما را در راهتان هدایت خواهد کرد.»

باشگاه منچستریونایتد نیز با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که اقدام صورت گرفته در بازی شب گذشته بر اساس پیشنهاد هواداران لیورپول و علیرغم رقابت جدی و دیرینه بین این دو باشگاه بوده است.

رونالدو روز دوشنبه فاش کرد که یکی از دوقلوهای تازه متولد شده اش که یک پسر بود درگذشت و در پی این فاجعه خواستار حفظ حریم خصوصی شد.

کاپیتان تیم ملی پرتغال دیدار روز سه‌شنبه با لیورپول را از دست داد، زیرا او و شریکش جورجینا رودریگز در غم از دست دادن فرزند خود غمگین بودند، اما هواداران سرخ‌ها همگی با هم به او تسلیت گفتند.

در دقیقه هفتم بازی - به بهانه شماره پیراهن رونالدو - هواداران برای نشان دادن حمایت خود از این بازیکن 37 ساله، آهنگ "تو هرگز تنها قدم نخواهی زد" را اجرا کردند.

 

همدردی با رونالدو

دیدگاه تان را بنویسید