ماتئوس: با دایی شوخی کردم/ آلمان برای جام به قطر می رود

لوتار ماتئوس انتشار فیلم خوابیدن علی دایی در مراسم قرعه کشی را شوخی با شهریار فوتبال ایران دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ درباره جام جهانی پیش رو و همچنین اتفاقات مربوط به مراسم قرعه کشی صحبت کرد.

همان‌طور که خودتان می‌دانید، ایران در دومین گروه جام جهانی قطر با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا هم‌گروه شده است. به نظر شما چه اتفاقی در این گروه برای ایران رقم می‌خورد؟

لوتار ماتیوس: "فکر کنم جام جهانی همیشه اتفاقات شگفت انگیزی داره و بهترین تیم‌ها می‌توانند به دور بعدی راه پیدا کنند. کار هر تیمی برای صعود به دور بعدی دشوار است و در نهایت آن تیم‌هایی که بتوانند در مقطع برگزاری جام جهانی بهترین عملکرد خود را ارائه دهند؛ می‌توانند به صعود به دور بعدی فکر کنند."

برای تیم ملی آلمان در این دوره جام جهانی چه سرنوشتی رو پیش‌بینی می‌کنید؟

لوتار ماتیوس: "بعد از نتایج تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه، بازیکنان ما در حال حاضر یکی از با کیفیت‌‌ترین بازیکنانی هستند که در قالب یک تیم در جام جهانی در قطر می‌توانید پیدا کنید. ما به قطر می‌رویم که جام را به دست بیاریم و حتما یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستیم."

به‌عنوان یکی از اسطوره‌های بایرن مونیخ راجع ‌به شرایط این تیم چه نظری دارید؟ موافق ادامه کار با یولیان ناگلزمان هستید؟

لوتار ماتیوس: "تیم‌های دیگرِ حاضر در لیگ قهرمانان هم از کیفیت بالایی برخوردارند و فقط بایرن مونیخ در این تورنمنت مدعی نیست. هر سال رئال مادرید، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و ... تیم‌های بزرگی که در تورنمنت حضور دارند، مدعی‌اند؛ ما می‌توانستیم به نیمه نهایی و مراحل بعد برویم و مقابل تیم‌هایی مانند لیورپول یا منچسترسیتی بازی کنیم. در دیدار مقابل ویارئال، نمایش تیم به اندازه کافی خوب نبود و ویارئال در هر دو مسابقه تیم برتر زمین بود. به همین دلیل راهی دور بعدی شد."

در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی یک ویدیو از شما منتشر شد که بالای سر علی دایی هستید و دایی خوابیده بود. داستان را توضیح می‌دهید؟

لوتار ماتیوس: "علی دایی خسته بود. علی دوست من است. شخصیت بزرگ و بسیار خوبی است، انتشار آن فیلم هم فقط یک شوخی بود و هر کسی این فیلم را ببیند، لبخند می‌زند."

 

دیدگاه تان را بنویسید