کمیته داوران خواستار برخورد با فرهاد مجیدی شد

اظهارات فرهاد مجیدی علیه علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال با واکنش این کمیته برای ورود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرهاد مجیدی بعد از شکست مقابل نساجی، علیه علی خسروی، کارشناس داوری و عضو کمیته داوران صحبت کرد که پرونده ای برای او در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد.

تسنیم نوشت: صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با نساجی در مورد یکی از کارشناسان داوری باعث شد تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال از سرمربی آبی‌پوشان به کمیته انضباطی شکایت کند.

فرهاد مجیدی در جملاتی عجیب بعد از شکست مقابل نساجی بدون اینکه نامی از علی خسروی عضو فعلی کمیته داوران بیاورد، به طعنه گفت: داوری که در زمان فوتبال بازی کردن من شیتیل می‌گرفت، حالا در کارشناسی‌هایش علیه استقلال حرف می‌زند. در مقابل خسروی مدعی شد مجیدی سواد ندارد، اما اظهارات سرمربی استقلال واکنش اهالی و جامعه داوری را در پی داشت.

طی روزهای اخیر نیز تعدادی از اهالی جامعه داوری در حمایت از خسروی استوری‌هایی را منتشر کرده‌اند.

در همین راستا خبرنگار ما از کمیته داوران این ماجرا را پیگیری کرد و مطلع شد که افشاریان رئیس کمیته داوران از کمیته انضباطی خواستار رسیدگی به این صحبت‌ها شده و از مجیدی شکایت کرده است.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید