شمسایی: ورزش روح کشورها و ملت‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره درگیری در بازی مقابل قزاقستان گفت: بعد از سوت پایان بازی تماشاگران قرقیزستان ایستاده تیم ما تشویق کردند و این موضوع نشان می‌دهد که ورزش روح کشورها و ملت‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ وحید شمسایی پس از صعود تیم ملی فوتسال ایران در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا 2022 در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: خدا را شاکرم که سومین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و با اقتدار به مرحله نهایی این مسابقات صعود کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال پس از پیروزی 8 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: بعد از شروع کرونا تمامی مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شد و این موصوع از جذابیت فوتسال کاسته بود، اما امروز پس از حدوداً 2 سال تماشاگران توانستند در سالن حضور پیدا کنند. درست است امروز توانستیم با نتیجه 8 بر یک تیم قرقیزستان ببریم، اما بازی سختی بود. آنها برای صعود به جام ملت‌های آسیا، چاره‌ای جز پیروزی مقابل ایران نداشتند و می‌دانستیم که بازیکنان این تیم به صورت انتحاری و با تمام قدرت بازی می‌کند.

شمسایی افزود: همانطور که بارها گفتم کار سخت است و همه باید کمک کنند. نزدیک به 10روز است که ما توانستیم بازیکنان را دور هم جمع کنیم. بعضی از این بازیکنان دومین حضور خود را در تیم ملی تجربه می‌کنند و بیشتر آنها برای اولین بار است که در کنار هم بازی می‌کردند، اما همانطور که همه دیدند این بازیکنان با جان دل بازی کردند.

وی افزود: یادم است زمانی که می‌خواستم فوتسال را آغاز کنم پدرم همیشه از من حمایت کامل می‌کرد و آرزو داشت که روزی به تیم ملی برسم و خدارا شاکرم که توانستم پله‌های ترقی در فوتسال را به ترتیب طی کنم و حالا هم که سرمربی تیم ملی شده‌ام. پدرم حالا حضور ندارد، اما من با جان دل این 3 پیروزی را با افتخار تقدیم به روح بلند او و پدران سرزمینم می‌کنم.

شمسایی در مورد حواشی بازی در نیمه اول گفت: موضوع خاصی نبود بازیکنان قرقیزستان که به دنبال صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها بودند در نیمه اول خیلی خشن بازی می‌کردند و در جریان بازی با بازیکنان درگیری داشتند. زمانی که داور بازی را نگه داشت بازیکنان هر دو تیم به طرفداری از بازیکن خودی با هم درگیری داشتند که خوشبختانه مشکلی پیش نیامد. این درگیری‌ها هم جزئی از بازی و طعبیی است، اما من به شخصه خودم این حرکات را قبول ندارم. در این صحنه داور 2 کارت زرد به بازیکنان هر دو تیم داد. بعد از سوت پایان بازی تماشاگران قرقیزستان ایستاده تیم ما تشویق کردند و این موضوع نشان می‌دهد که ورزش روح کشورها و ملت‌ها را به یکدیگر نزدیک می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید