پیش بینی نامیدانه ساکرنت: ایران با یک امتیاز از جام جهانی حذف می شود

ساکرنت اقدام به پیش بینی نتایج تیم‌ها در جام جهانی قطر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حالی که ما هنوز همه شرکت‌کنندگان در جام جهانی ۲۰۲۲ را نمی‌شناسیم ولی برنامه بازی‌ها قطعی و تکمیل شده است. بازی‌های جام جهانی از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر در قطر برگزار خواهد شد.  

مطمئناً، ما هفت ماه تا نهایی شدن فهرست تیم ها برای این رقابت ها  فاصله داریم. بازیکنان می توانند آسیب ببینند، بازیکنان می‌توانند ضعیف شوند یا بهتر شوند، مربی ها ممکن است مشاغل خود را ترک کنند و اتفاق های زیادی می تواند رخ دهد. با این حال ما اقدام به پیش بینی بازی‌های جام جهانی قطر کردیم. 

از بین تیم هایی که هنوز پلی آف برای رقابت دارند و صعودشان به جام جهانی قطعی نیست، بهترین تیم براساس رتبه بندی فیفا انتخاب شدند و به همین خاطر تیم های (پرو، ولز و کاستاریکا) تیم هایی هستند که از دید ما جواز حضور در جام جهانی را به دست آوردند.

 پیش‌بینی بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

گروه B: انگلیس مقابل ایران (۲۱ نوامبر):

در حالی که سنگال سریع‌ترین تیم است، انگلیس کندترین تیم است و توپ را با سرعت ۰.۹ متر در ثانیه به دروازه حریف حرکت می دهد. در طرف مقابل، ایران نمی تواند گلزنی کند اما گل زدن به آنها همیشه سخت بوده است. ممکن است انگلیس حتی در نیمه اول نیز نتواند به ایران گل بزند ولی در نهایت می تواند برنده بازی شود. 

نتیجه: انگلیس ۲ - صفر ایران

گروه B: ولز - ایران (۲۵ نوامبر):

شاید این بازی در جام جهانی اتفاق نیفتد اما این مسابقه می تواند ۹۰ دقیقه کسل کننده باشد در حالی که توپ در وسط دایره مرکزی رد و بدل شود و دو تیم جرات حمله کردن نداشته باشند. برای به دست گرفتن ابتکار عمل نیاز است که دو تیم شروع به حملات با برنامه و جسورانه داشته باشد و بعید است این اتفاق در دیدار دو تیم رخ دهد.

نتیجه: ولز صفر - صفر ایران

گروه B: ایران مقابل آمریکا (۲۹ آبان):

ایالات متحده ممکن است در جام جهانی بازی به بازی بهتر  شود و فضای بیشتر در یک سوم حمله خود داشته باشد. این دیدار برای صعود هر دو تیم می تواند مهم باشد. با این حال، پس از نیمه اول پرتنش، ایالات متحده به گل می رسد و ایران باید برای زنده ماندن به جلو حرکت کند.

نتیجه: ایران صفر - ۲ آمریکا

از نظر ساکرنت از بین تیم های آسیایی تنها کره‌جنوبی موفق به صعود از گروهش می‌شود اما در مرحله بعد با قبول شکست برابر برزیل از جام جهانی کنار می‌رود.

این سایت همچنین پیش بینی کرد که تیم‌های فرانسه، آلمان، انگلیس و برزیل به نیمه نهایی جام جهانی راه یابند و در نهایت دو تیم ملی فوتبال برزیل و انگلیس برگزار کننده دیدار نهایی باشند. ساکرنت در پایان برنده دیدار نهایی را هم پیش‌بینی کرد که آن تیم برزیل بود که با برد یک بر صفر برابر انگلیس قهرمان جام جهانی می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید