به محمد صلاح گفتم از لیورپول برو!

اشرف صبحی، وزیر ورزش مصر فاش کرد به محمد صلاح پیشنهاد جدایی از لیورپول را داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، قرارداد محمد صلاح، ستاره 29 ساله و مصری در پایان فصل آینده با باشگاه لیورپول به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز پروسه تمدید قرارداد به صورت رسمی و روی کاغذ صورت نگرفته است. اخیرا اخباری در مورد عدم توافق مالی محمد صلاح و لیورپول و احتمال جدایی این گلزن مصری مطرح شده و هواداران باشگاه انگلیسی را نگران ساخته است.

اشرف صبحی، وزیر ورزش مصر امروز در مصاحبه ای عجیب مدعی شد به محمد صلاح توصیه کرده از لیورپول جدا و راهی تیم دیگری شود، اما این بازیکن چنین قصدی نداشته و می خواهد به دوران ورزشی خود در استادیوم آنفیلد ادامه دهد.

اشرف صبحی به رادیو مصر گفت: "پس از پایان بازی سنگال و ناکامی در رسیدن به جام جهانی با محمد صلاح در فرودگاه ملاقات کردم و به او گفتم آنچه را که اتفاق افتاده فراموش کرده و روی مسابقات بعدی تمرکز کن. من به او توصیه کردم که ماجراجویی خود را در باشگاهی به غیر از لیورپول ادامه دهد، اما به نظر می رسد محمد صلاح در حال حاضر قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه انگلیسی تمدید کند. کمپین هایی علیه محمد صلاح وجود دارد که توسط برخی از افراد اداره شده و هدف‌شان خراب کردن این بازیکن است، اما من از محمد صلاح خواستم که به این مسائل توجهی نکند."

 

دیدگاه تان را بنویسید