توضیحات بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اظهارات عجیبش پس از دیدار با ملوان

سرمربی شهرداری آستارا که در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر ملوان بندر انزلی موارد عجیبی را مطرح کرد، دلیل خشم خود را توهین به مردم آستارا دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از دیدار تیم های شهرداری آستارا و ملوان بندرانزلی در لیگ دسته اول، فیلمی از صحبت های عجیب پایان رفت، مربی شهرداری آستارا منتشر شد که بازتاب زیادی داشت.

تسنیم نوشت: پایان رأفت درباره اتفاقات دیدار شهرداری آستارا مقابل ملوان بندر انزلی گفت: بازگشت هواداران ملوان به ورزشگاه‌ها اتفاق بسیار خوبی بود و از این موضوع استقبال کردم. دو تیم بسیار خوب بازی کردند و ما می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. بازیکنان ما استحقاق پیروزی داشتند، اما از دقیقه 60 تمرکز لازم را نداشتند و روی غافلگیری گل خوردند. این پیروزی را به ملوان تبریک می‌گویم و به نظرم این شکست از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

وی با تمجید از وضعیت باشگاه ملوان بندر انزلی تصریح کرد: ملوان در جذب بازیکن و تقویت زیرساخت‌ها هزینه زیادی کرده است، اما گلایه من از نیمکت این تیم بود. بابک پورغلامی (مربی ملوان) در اندازه ما و حتی ملوان نیست و پیشکسوتان زیادی از این باشگاه می‌توانند روی نیمکت تیم بنشینند. نمی‌دانم چه کسی نیمکت ملوان را کنترل می‌کند که مازیار زارع و پژمان نوری (مدیرعامل باشگاه ملوان) می‌گویند چیزی ندیدیم. پورغلامی پس از گل اول، از مقابل نیمکت ما عبور کرد که کاری نکردیم. او پس از گل دوم،‌ مشت خود را گره کرد و چیزی گفت که هم توهین بود، هم کُری.

 

دیدگاه تان را بنویسید